Şu an böyle bir durumdayım. Kafaya takıyorum biraz. Siz buna takılır mıydınız?


Hayatıma aldığım insanın bana karşı tavrına bakarım. Olabilir herkes herkesi benimseyecek diye bir şey yok. Bu arada senin siteden gittiğini düşünmüştüm.
Buralardayım ya
Eskisi kadar aktif değilim sadece
En son 3/4 ay önce görmüştüm. Doğrudur..
Cevap
7Cevap
Arkadaşı beni bağlamaz ister sevsin ister sevmesin zerre umrumda olmaz
Hayır, bana ne arkadaşından dimi?
Onunla mı sevgiliyim sanki kıskançtır kesin keko.
Öyle bir tip biraz
Bunu ayan beyan belli ediyorsa onunla ilişkisini kesmesi için uyarırım..
Bizim ilişkimize bunu yansıtmıyorsa sorun yok, sevmeyebilir elbette. Keyfimizi kaçırıyorsa işler değişir..
tabiki biraz huzursuz hissederim ama kendimi üzmem bu konuda. frekansımızın uyuşması için elimden geleni yaparım sadece
O en yakın arkadaşı ortadan kaldırırım yavaş yavaş :DD
neden sevmeyecek ki beni sebep ne olabilir
enerji alamamıştır
Sorun olmaz ama burada sevgilim ne der
Mesafe şart
Haklısın valla
umrumda olmaz
sorun etmem
Sorun etmem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?