Sevgilinizin günlüğünü bulsanız okur musunuz?

Kesinlikle, okurum 😃
Hayır, okumam 😎
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sevgilinizin günlüğünü bulsanız okur musunuz?

Yani hiç okumam dersem samimiyetsiz olurum. İnsan illaki bir merak eder içini karıştırır. Bende büyük ihtimalle neler yazmış diye ufak bir göz gezdiririm. Tabi ki hoş bir davranış değil ama insan merakına yenik düşüyor. Özellikle sevdiğin insan konu dahilinde ise daha çok merak ediyor.
Özel hayâta gizliliğe çok önem veririm ama sevgili olduysak onun hayâtı artık ben olmuşumdur benimde hayâtım olan biriyle aramızda bi özel olmaması gerektiğini her şeyi paylaşabileceğimizi düşünüyorum b4yüzden okurum ama meraktan değil okuduğumda onun dertlerini sıkıntılarını hassasiyetlerini öğrenip daha fazla hassasiyet daha fazla anlayış gösterebilirim onu yakından söyleyemediği dertlerine kadar tanımak ilişkimiz için bence çok faydalı olur diye düşünüyorum inşallah seveceğim kadın günlük yazıyordur. d
İçinden geçerim , sayfalarını elimle değil dilimle çeviririm 😂
Normalde Özel hayat gizlilik özel alan bunlara saygı duyarım bu kişi sevgilim eşim bile olsa ama günlük bu sonuçta ufak tefek de olsa okurum ne yalan söyleyeyim tabii ki burada okumanın niyeti de önemli yani başka kızlarla görüşmüş mü onları yazmış mı diye değilde daha genel olarak işte hayatında neler olmuş falan bunları öğrenmek için çok masumane bir şekilde okurum.
Cevap
48Cevap
Okurum elbette. Okuyamadığım kısımlar olur belki vs diye de fotokopisini çektirmek isterim hatta, 😂
Süper hareket 😂👏
Öyle olmak lazım 😂
Sanmıyorum günlüğü yoktur onun ama varsa bulur okurum 😃
Bazı şeyleri öğrenmemek, hiç bilmemek daha iyi olur düşüncesindeyim..
Evet okurdum, okumam dersem yalan olur. Merak ederdim dayanamaz okurdum.
Okurum tabi ki
Kararsız kalırım, karar verene kadar da yakalanırım kesin ahdkjk
Okumam, zamanında ailemden birinin görmüştüm ama öyle özel şeylerde insanların özel hayatına saygım var sevmem. Sevgilim de her şeyini paylaşır kendi okumama gerek kalmaz
Hayır okumam, benimkinin de okunmasını asla ama asla istemem eğer okunursa her şeyin sonu olur.
O kadar mı ya.. hayatını birleştiriceksin zaten neden rahatsız etsin ki
Senin okumaktan çekinmen yaşadığın için.. ama o sadece ne yaşayıp hissettiğini anlamak için okur.. ama tabii ki rahatsız ediceğini düşünüyosan okumamas gerekir.. ama bir muzurluk yapıp birazını okusa herşeyi bitirir misin yani
Çooook sert oldu. Peki bu kadar istemediğini bilmeden okusa
Etkisi korkunç maalesef.. fazla etkili 😄
Sorun etmicektir zaten. Okurum okuduğumu da unutmam..😄
Tam bir İbrahim Selim sorusu ama onun konukları genelde okumam diyor😄buradakiler okurum demiş
Oradan esinlendim 😂
Hahahah 😂😂
Çok merak ederim ve izin almak için her şeyi yaparım ve yargılamam. Güveniyorsam geçmiş geçmişte kalmıştır
Sevgilimin günlüğüne yazıp bana anlatmadığı bir şey varsa bu onun özelidir. Hadi beraber okuyalım derim yoksa ısrar etmem.
Karasız kalırım len valla okumak ile okumamak arasın 2 saatlik düşünme şeyi 2 yıl olur.
Hadi hadi okursun 😃
Emin olamadım
Okumam çünkü saygısızlık. Fakat izin verirse okurum.
Asla okunmaz kişinin özelidir özel duyguları yazmış olduğu cümleleridir asla okunmamalı
Vallahi yalan soylemeye gerek yok ben okurim
Okumam. Kimsenin özel eşyalarını karıştırmam.
Sevgilim yok ama olsaydı meraktan okurdum heralde
Merak duygusu hepimizde vardır. Hayır diyenler yalan söylüyor bence..
okurum
özeli olabilir ama bende onun özeliyim
arada sır olmamalı
Okur birde bir şey görürsem hesap sorarım zeytin yağı misali
Tabi ki hayır. Kişisel bir şeydir, sahibi göstermedikçe okunmaz.
okuma isteği gelir ama okumam izin isterim 🤠🔫
Ben telefonunu okumak istiyorum ya full gruplarını falan
Yani evet bakalım benim hakkımda neler yazılmış
Asla okumam bilmem gereken her ne varsa anlatmış olacağını düşünürüm
Hiç yalan söylemiyim şimdi. şu an sevgilim yok ama olsaydı kesin okurdum. Merak ederdim.
Bir daha o fırsat elime geçmez hemen okurum dfjfj
hayır ben okumam. okuyacak sevgilinin de akıbeti çok şüpheli. ne yaparım kestiremiyorum şu an.
Al çabuk al al al diyerekten eline tutuştururum. Şeytan doldurur..
okumam eyer kendisi bir gün okumanı istiyorum derse ozaman bakarım
Valla ben çok meraklı bir insanım okuyabilirim yani 😏
Okurum okurum. Merak ederim
okumam, okunmasını da istemem. günlük bir nevi kişinin psikoloğudur. Birilerine anlatamadığı çoğu şeyi oraya döker. Benden habersiz okunması ayrılık sebebi bile olabilir benim için
Asla okumam özel diye bir iet var qöa izin verirse nwden olmasın
Okumam'i secdim. Ama eger isterse okurum yoksa israr etmem☺
okumam diyen büyük yalancıdır. insanoğlu merak içinde bir varlıktır bu sebeple herkes okur :)
Kesinlikle okurum
Hatmederim 😂😂😂okumak ne
Beklediğim cevap 😂👏
🤣🤣🤣
Tabi ki okurum dhdjddj
Günlük insanın özelidir.
Okumam.
Okurum ama söylemem ona.
Günlük insanın kendisine özel bir şeydir okumam
Ben pek okumayı doğru bulmuyorum ama kendisi okumam için verirse okurum
herkes okurda günlük tutan yok
çok net okurum
Okumamak için elinden geleni yapmaya çalışırım
Hiç affetmem sjdkfkfllglgh
Okurum tabiki
Yemin ederim okurum hiç affetmem
Hayır okumam günlükler kişiye özeldir
Yalana gerek yok bakarım her türlü
Yalan yok bi göz ucuyla bakarım belki 😂
Okumam diyenlere inanasım gelmiyor :D
Aslaaaa okumadan durmam
Hayır okumam. Umrumda olmaz çünkü.
Evet, okurum.
cut.
Sorarım izin verirse okurum.
Okuyup, okumamıs gibi davranirim
Okumam ya banane sanki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?