Dört senelik evliyiz ama hala sevgili gibi hissediyoruz, çocuk olursa mı aile gibi olunur?

Aşırı kibar, sevgiliyken olduğu gibi bana karşı utanmaları mevcut. İstiyorum ki anne babam gibi olalım g. Te parmak oynayalım. Kanki gibi olalım. Aşkı öldürelim demiyorum ama bir mesafe var gibi hissediyorum.

Dört senelik evliyiz ama hala sevgili gibi hissediyoruz, çocuk olursa mı aile gibi olunur?
Cevapla