Ayrıldıktan sonra bir süre dinlenirsin kafanı rahatlatırsın. Çocuklarına vakit ayırırsın ama böyle de ömür geçmez. Özellikle çocuklar büyüdükçe aile içindeki huzursuzluktan kendilerini çok değersiz hissediyorlar kendimden biliyorum. Evde bi soğuk hava olunca diğer ailelere özentilik başlıyor falan. Bazen diyorum keşke bizimkiler de boşanmış olsaydı kafa rahat olurdu en azından durum net olurdu ayrılar derdim ama böyle ne ayrılar ne de evliler diyebiliyor insan
evliyim? esimi de cok seviyorum severek evlendim.. boyle bir ailede buyudugum icin rahat rahat bosanin diyorum benim ve kardeslerimin psikolojisi altust oldu yillarca keske annemler zamaninda bosansaydi diyorum..
Bence bu sağlıksız ortam çocuklar için yine iyi değil. Nereye kadar küçüklerse büyüdüğünde farkına varacaktır.
1
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Keske evlenmeseydim. Hayatımı yaşayamadım bu kadın yüzünden. Her şeyim var ama neşem yok. Yasitlarim Akdeniz Ege geziyor. Ben ise dert keder sahibi oldum
Sonuçta ölmüyor hala hayatta istediği zaman görebilir böyle mutsuz ailede büyümek nedir çok iyi biliyorum evimizde huzur yok keşke en başından boşansaydı ailem
Anlaşamıyorlar ikiside birbirinden nefret ediyor iyice düşün taşın çocukların böyle bir ortamda büyümeye hakkı yok ayrılırsanız daha mutlu olur o çocuk böyle huzursuz evde yaşamaktansa
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eşimle anlaşamıyoruz. 3 yıl önce görücü usulü evlendik. Yataklarimiz bile ayrı. Ayrılmak istiyoruz ama çocuk için beraberiz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ayrılın. Çocuklar siz anlamasanız da her şeyi anlarlar. Ve bu durum onları daha da üzer. Ayrılırsanız en azından netlik kazanır durum çocuk için
Ayrıldıktan sonra napicam? Güvenim enerjim kalmadi
Ayrıldıktan sonra bir süre dinlenirsin kafanı rahatlatırsın. Çocuklarına vakit ayırırsın ama böyle de ömür geçmez. Özellikle çocuklar büyüdükçe aile içindeki huzursuzluktan kendilerini çok değersiz hissediyorlar kendimden biliyorum. Evde bi soğuk hava olunca diğer ailelere özentilik başlıyor falan. Bazen diyorum keşke bizimkiler de boşanmış olsaydı kafa rahat olurdu en azından durum net olurdu ayrılar derdim ama böyle ne ayrılar ne de evliler diyebiliyor insan
Bir şey söyleyemeyeceğim ama sizin de hayatınız sonuçta
19 yaşındaki birini dinlemektense sizin gibi yaşanmışlık dolu birini dinlemeyi tercih ederdim
oyle bi evde cocuk buyutmek o cocuga yapabilceginiz her kotulukten daha kotu... bosanin herkes rahatlasin emin ol cocugunuz daha cok mutlu olur
Bekara boşanması kolay
evliyim? esimi de cok seviyorum severek evlendim.. boyle bir ailede buyudugum icin rahat rahat bosanin diyorum benim ve kardeslerimin psikolojisi altust oldu yillarca keske annemler zamaninda bosansaydi diyorum..
Ayrılınca da devreye üvey anneler babalar kardeşler giriyor. Bence bunlar daha sikinyi
Bence bu sağlıksız ortam çocuklar için yine iyi değil. Nereye kadar küçüklerse büyüdüğünde farkına varacaktır.
Keske evlenmeseydim. Hayatımı yaşayamadım bu kadın yüzünden. Her şeyim var ama neşem yok. Yasitlarim Akdeniz Ege geziyor. Ben ise dert keder sahibi oldum
Mutlu olsan Akdeniz Ege olmasa da olsun derdin olay gezmek değil kardeşim.
Örnek verdim ben onu... Demek istediğim hayatı yasayabilmek
Bence mutsuzsaniz çocuklar zaten mutsuz olur
Mutsuzum ve mutlu olmak istiyorum ama napmam gerek mutlu olmak için onu bilmiyorum
Aranızda sevgi yok mu hiç
Yok, görücü usulü oldu ve hiç sevemedim
Bence bilmiyorum ya sevgi de yoksa nasıl çekilir şahsen ben istemezdim. Bosandigin zaman magdur olmayacaklarsa boşan derim
Çocuk var mecbur devam edeceksin ben 13 yildir devam ediyorum
Ayrılın çocuk huzursuz bir ortamda büyürse daha kötü
Görücü usulü evlenşrseniz böyle olur işte boşanın çok tanıdığım arkadaşım var iyi ki boşanmışlar diyorlar o ortamda büyümektense
Ben de çok istiyorum boşanmak. Yaşadığım hayat değil.
Dünyaya bir kere geliyorsun hayatını zindan etme çocuk küçüktürde basmaz kafası boşanmanıza yaşı büyüdükçe daha da zorlaşır boşanmanız
Ama çocuk eksik büyücek anne varken baba yok baba varken anne yok
Sonuçta ölmüyor hala hayatta istediği zaman görebilir böyle mutsuz ailede büyümek nedir çok iyi biliyorum evimizde huzur yok keşke en başından boşansaydı ailem
Hadi ya... Sizinkilerin ne problemi var
Anlaşamıyorlar ikiside birbirinden nefret ediyor iyice düşün taşın çocukların böyle bir ortamda büyümeye hakkı yok ayrılırsanız daha mutlu olur o çocuk böyle huzursuz evde yaşamaktansa
Peki siz evli misinz?
Hayır değilim
Dusunuyo musunuz
İlerde evlilik düşünmüyorum sonu hep hüsran oluyor
Ayrılın öyle ortamda çocuk büyümez
Boşanın gitsin ya ömür mü biter böyle
Batan gemiye göz göre göre neden yolcu aldınız?
yataklar neden ayrı
Boşanın