Mutlu olması için her şeyi yaptım çok çabaladım ama evlilik adama göre değil.. asla sadık bir adam olamıyor hep aklı başka kadınlar da kalıyor ve hayati dolu dolu yaşayan her yeri gezen tozan yerinde duramayan biri..
O kadar çabaladım ki evlenmek için.. ama yine mutlu olmadı çünkü evlilik ona göre değil.. o özgürlüğüne rahatına gezmesin tozmasina eğlenmesine çok düşkün.. Her şeyi yaşamis biri 50 tane ülke gezmiş hayatı dopdolu geçmiş.. Ben de anladım ki mutlu değil tamam bosanalim dedim boşanma aşamasındayız ama ben hâla adama çok aşığım ne yapmalıyım..
Ya bu adam da normal bir insan değil mi? Onu neden bu kadar taparcasına seviyorum? O kadar seviyorum ki nefes alamıyorum ya ne yapıcam ben?
O kadar çabaladım ki evlenmek için.. ama yine mutlu olmadı çünkü evlilik ona göre değil.. o özgürlüğüne rahatına gezmesin tozmasina eğlenmesine çok düşkün.. Her şeyi yaşamis biri 50 tane ülke gezmiş hayatı dopdolu geçmiş.. Ben de anladım ki mutlu değil tamam bosanalim dedim boşanma aşamasındayız ama ben hâla adama çok aşığım ne yapmalıyım..
Ya bu adam da normal bir insan değil mi? Onu neden bu kadar taparcasına seviyorum? O kadar seviyorum ki nefes alamıyorum ya ne yapıcam ben?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer