Zorlaya zorlaya adamla evlendim adamın 3. evliliği ve yine mutsuz?

Mutlu olması için her şeyi yaptım çok çabaladım ama evlilik adama göre değil.. asla sadık bir adam olamıyor hep aklı başka kadınlar da kalıyor ve hayati dolu dolu yaşayan her yeri gezen tozan yerinde duramayan biri..
O kadar çabaladım ki evlenmek için.. ama yine mutlu olmadı çünkü evlilik ona göre değil.. o özgürlüğüne rahatına gezmesin tozmasina eğlenmesine çok düşkün.. Her şeyi yaşamis biri 50 tane ülke gezmiş hayatı dopdolu geçmiş.. Ben de anladım ki mutlu değil tamam bosanalim dedim boşanma aşamasındayız ama ben hâla adama çok aşığım ne yapmalıyım..
Ya bu adam da normal bir insan değil mi? Onu neden bu kadar taparcasına seviyorum? O kadar seviyorum ki nefes alamıyorum ya ne yapıcam ben?
Zorlaya zorlaya adamla evlendim adamın 3. evliliği ve yine mutsuz?
Cevapla