Allah'a kaderimde en hayırlısı neyse o olsun diye dua ettikten sonra bana görücü gelen kişiyi gördüm. Tesadüf mü kader mi?

Arkadaşlar uzun yıllardır beraber olduğum ilişkimi bitirmek zorunda kaldım. Çok acı çekiyorum. Bugün dışarı çıktım. Allaha dua ettim çok. Hayırlısı olsun diye. Sonra baktım ki görücü gelen anne ve oğlu geçiyor. Onlar anneme çok uzaktan akrabalar. İlk defa kadını gördüm, oğlunu önceden de görmüştüm. Bu tesadüf mü bilmiyorum. Babamın onlara içi çok ısınmıştı fakat ben öğrenci olduğum için hem de istemediğim için reddetmiştik.
Allah'a kaderimde en hayırlısı neyse o olsun diye dua ettikten sonra bana görücü gelen kişiyi gördüm. Tesadüf mü kader mi?
Cevapla