Dua ettiğim gecenin sabahı yaşadığım olay sizce bir cevap mı yoksa tesadüf mü?

Benim kedim var. Biraz sıkıntılı bir durumdaydım. Maddi değil farklı sorunlar. Önce istihare namazı kıldım. Çaresizdim bir çıkış yolu arıyordum kedimi sahiplendirmek istemiyordum ama benim şuanda bulunduğum evde yaşadığım sorunlar ona kadar dokunuyordu. İstihare de bir rüya vs görmedim birkaç gün bekledim. Sonra yine bir gece uyumadan önce dua etmek istedim. Dedim ki Allahım kedim nasıl daha mutlu ve güvende olucaksa bir yol göster, ben kedimden ayrı kalmaya razıyım eğer bensiz daha iyi olucaksa ayrı kalırım ama benle daha iyi olucaksa ne olur bu sorunlar kedime dokunmasın bana dokunsunlar bana gelsin ona gelmesin diye dua ettim. Ardından hemen uyudum, uyandım. Biyolojik babam olucak varlık giriş kattaki, bu soğukta hiç açmadığımız balkonu açası tutmuş, hele de ben uyurken. Karısı uzun zamandır kediyle ilgili çok kötü konuşmalar yapıyordu (Birçok sorun var ama yazıyı çok uzattım detaya girmiycem). O aralar evde değildi bir durumdan ötürü. Cuma günü gelecekti ve ne tesadüf hemen önceki gün o balkon açılmıştı. Fark ettiğim gibi kedimi aramaya çıktım. Çıktığım gibi balkonu kapattı zaten. Günlerce aradım, gece gece kadın başıma arayışlara çıktım ne açlığım ne bacağımın ağrısından yürüyemeyecek hale gelmem kaldı hatta yeri geldi soğuktan yanaklarım falan bile morarmıştı ama ne kadar çabalasam da bulamadım. Bilmiyorum kafam karışık iyi değilim yani umarım iyidir dışarda hayatta kalabilecek bir kedi de değil ama dua ettiğimin ertesi gününde de bunun yaşanması tesadüf olabilir mi?

Yani bilmiyorum ben en iyisi olsun onun için dedim ertesi gününe bu yaşandı, aksi ihtimali bu soğukta aç susuz dışarda olma ihtimalini düşünemiyorum. Buraya yazmak insanlara danışmaktan başka bir çarem de kalmadı iyi olduğunu düşünmek istiyorum ama içim parçalanıyor aksi ihtimali düşündükçe

Dua ettiğim gecenin sabahı yaşadığım olay sizce bir cevap mı yoksa tesadüf mü?
Cevapla