Allah'tan işaret isteyip rüyamda sevdiğimi görmem ve ertesi gün aynı yere denk gelmem sizce tesadüf mü?

Başıma gelen ilginç bir olayı anlatacağım çünkü ben çözemedim, düşündüm çok ama çözemedim, başkalarına sormanın mantıklı olacağını düşündüm. Birini gerçekten çok fazla seviyorum, onun beni sevdiğine gram inancım yok ama çok acayip bir şey oldu geçenlerde. Bir gün çok dolmuştum, çok yorgundum, arada 3. kişiler, yaşanan olaylar çok yormuştu beni, zaten beni sevmediğini biliyordum ama 3. kişi falan kalbim çok kırılmıştı, çok yorgundum. O akşam uyumadan önce Allah'a bir dua ettim: Allah'ım, iyi ya da kötü, o kişinin benim hakkımda ne düşündüğünü göster bana bu gece rüyamda, hayırlısı deyip yoluma bakacağım dedim. O gece rüyamda o kişiyi gördüm ve bana beni gerçekten saf duygularıyla sevdiğini söylüyordu. O sabah kalktığımda gerçekten çok şaşırdım ve rüyamda gördüğüm, bana bunu söylediği yere o gün içerisinde gitmek zorunda kaldım ve bana rüyamda bunu söylediği yere oturmak zorunda kaldım, kalbim hızlı hızlı çarptı. Ben gram sevdiğini düşünmüyorum ama bu olaylar beni şaşırttı ve çok fazla kafamı karıştırdı. Bunda da illaki bir hayır vardır ama bilmiyorum ya, kafam karıştı, siz ne düşünüyorsunuz? Çok seviyorum o kişiyi, bu gerçek olmasa bile, bir tesadüf bile olsa ben yine buna çok sevindim, onun olduğu her şey beni çok mutlu ediyor, siz ne düşünüyorsunuz?

Allah'tan işaret isteyip rüyamda sevdiğimi görmem ve ertesi gün aynı yere denk gelmem sizce tesadüf mü?
Cevapla