Rüyamda Allah’tan mesaj aldım galiba, sizce?

Arkadaşlar ben uzun zamandır açılmak istiyorum ama kendime karşı koyuyorum. Çünkü günah olacağını biliyorum ama bu şekilde de kendimi sürekli kötü hissediyorum. Gece uyumadan önce internette araştırdım insanların hikayelerini okudum. Ve en son yatmadan önce Allah’a dua ettim “Allah’ım lütfen bana bir yol gösterin ne yapacağımı bilmiyorum” dedim. Ve şöyle bir rüya gördüm: Bir arkadaşımla açılmak hakkında konuşuyorduk. Diploma alacağımız sırada. O açılmak istiyordu. Çok üzgündü. Sonra o gitti. Ben bir süre sonra diploma almak için kalktım, aldım ve alırken öndeki sırada onu gördüm. Açılmıştı. Gözleri dolu doluydu ama bana bakıp gülümsedi ben de ona gülümsedim.
Rüyamda Allah’tan mesaj aldım galiba, sizce?
Cevapla