21 yaşıma geldim, ne bir kızla doğru düzgün konuştum ne bir sevgilim oldu, bu durum beni çok üzüyor. Nasıl çözebilirim?

Ne yapacağım ben arkadaşlar yanlız öleceğim bu gidişle.
21 yaşıma geldim, ne bir kızla doğru düzgün konuştum ne bir sevgilim oldu, bu durum beni çok üzüyor. Nasıl çözebilirim?
Cevapla