21 yaşına gireceğim, ne bir flörtüm oldu, ne sevgilim. Üzülüyorum kendime, ne olacak böyle?

İlişki konularında o kadar tembelim ki asla ugrasamiyorum diyorum e bu yarın beni suraya çağırır e bu gece gece full mesaj atar konuşmak ister e bu beni her gün arar ugrasamam diyorum. Hep bu yüzden de kaçtım ama artık en güzel yıllarım da bu duyguyu tatmak istiyorum ne yapmalıyım sizce

21 yaşına gireceğim, ne bir flörtüm oldu, ne sevgilim. Üzülüyorum kendime, ne olacak böyle?
Cevapla