21 yaşındayım hiç sevgilim olmadı hiç flörtüm olmadı flört nedir bilmiyorum elime kız eli değmedi sizce yaşım geçtimi?

Çok mutsuzum moralim çok bozuk yaşıtlarım neler neler yaşadı ben hiçbir şey yaşamadım ne sevgilim oldu nede bir kızın elini tuttum bundan sonra yaşamanın bir anlamı yok benim için seneye üniversiteye gidicem ama ordada olmayacak sizce ne yapmalıyım intiharı düşünüyorum
21 yaşındayım hiç sevgilim olmadı hiç flörtüm olmadı flört nedir bilmiyorum elime kız eli değmedi sizce yaşım geçtimi?
Cevapla