hiç sevgili yahut flörtüm olmadı. Bİlmiyorum beceremiyorum bu işi. Ve son günlerde canımı çok sıkmaya, acıtmaya başladı bu durum. Saçma sapan insanların kaç tane sevgilisi oluyo benim 1 tanecik bile olmadı... En basiti bergenin filmine gitmek istiyorum ama beraber gideceğim kimse yok...
Ailemden ayrı yaşıyorum ciddi manada çok iyi bir gelirim var ( doktorların 4 5 ayda aldığını 1 ayda alıyorum ) Ama inanın mutlu değilim. İnsan sevmek sevilmek istiyor.
Not: Ziya , sallama gibi çocukça şeyler yazmayın kimseye hiçbir yalan borcum yok sadece akıl almak için soruyorum bu soruyu, buradaki hiçbir kıza bir şey yazmicam yani
deminde sordum da hiç takan olmadı
Ailemden ayrı yaşıyorum ciddi manada çok iyi bir gelirim var ( doktorların 4 5 ayda aldığını 1 ayda alıyorum ) Ama inanın mutlu değilim. İnsan sevmek sevilmek istiyor.
Not: Ziya , sallama gibi çocukça şeyler yazmayın kimseye hiçbir yalan borcum yok sadece akıl almak için soruyorum bu soruyu, buradaki hiçbir kıza bir şey yazmicam yani
deminde sordum da hiç takan olmadı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer