20 yaşındayım hiç sevgilim olmadı ve ben artık birisi olsun istiyorum ne yapmalıyım?

arkadaşlar 20 yaşındaym ve şuana kadar hiç sevgilim olmadı neredeyse bütün arkadaşlarımın sevgilisi var ve ben onlara imrenerek bakıyorum. bende aşık olmak birinin elini tutumak isterdim ama hiç yaşayamadm o duyguyu çevremdekilere göre çok da çirkin değilim yani orta güzellikte bririsiyim biraz da utangacım. sizce ne yapmam lazım?
20 yaşındayım hiç sevgilim olmadı ve ben artık birisi olsun istiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla