Tensel yakınlaşma sonrası iletişimin azalmasından ne anlamalıyım?

Belki ben abartıyorum daha çok zaman geçmemiş, işleri falan vardır diyebilirsiniz ama aklıma takıldı işte.

2 gün önce aramızda bir yakınlaşma oldu ve o günden sonra mesajlaşmamız seyrekleşti. Nedenini sorduğumda işlerim var dedi ama bilemiyorum.
Tensel yakınlaşma sonrası iletişimin azalmasından ne anlamalıyım?
Cevapla