ARKADAŞLAR SEVGİLİM BENDEN YAŞ FARKI VAR DİYE AYRILDI?

Aramızda sadece 3 yas var ve daha bugün ilk buluşmamızdi buluştuk ondan sonra eve geldiğimde beni engelledi neden yaptın dedinm zorundayım ayrılmak dedi işte aramızda yaş farkı var falan okadar guzeldi ki buluştuğumuz da her şey çok güzeldi gezdik yemek yedik fotoğraflar çektik birsuru sohbetide çok hoştu anlamdım sizce neden bianda böyle yaptı gerçekten çok üzüldüm birsey diyemedim.
ARKADAŞLAR SEVGİLİM BENDEN YAŞ FARKI VAR DİYE AYRILDI?
Cevapla