Şu ülkede gerçekten mütevazi şekilde evlenmek isteyen kadın yok mu?

Kime baksam, çevreden kimi görsem hep bir gösteriş, saçma sapan sidik yarıştırma derdinde.

Gereksiz şeylerin peşinde sırf gösteriş içinde koşmak, altından kalkamayacağı yüke girmek. Neden?

Kendi istemese anası, danası, çevresi gaza getiriyor. Kendi fikirleri, iradeleri yok. Anası çıkıyor "aaaaaa benim kızım dul gibi mi evlenecek, düğünsüz olmaz" diyor.

Siz tepineceksiniz, 200 lira takacaksınız diye borcunu aylarca ödeyeceğim bir tantanaya on binlerce lira para harcayıp mal gibi evleneğime, dul gibi evlenirim harçsız borçsuz huzurlu bir yuva kurarım diyip susturacak bir kadın bulmak neden zor?
Şu ülkede gerçekten mütevazi şekilde evlenmek isteyen kadın yok mu?
Cevapla