Bu ülkedeki kadınların çoğu neden evlilik meraklısı?

28 yaşındayım, evleneyim evde kaldım, koca bulayım, yaşım geciyordan ziyade. Aklım fikrim kendimi geliştirmekte, donanımlı bir insan olmakta.. üstelik yalnızlıktan çok büyük keyif alıyorum.. aksine biriyle surekli yan yana olmak ya da mesajlasmak/konuşmak beni boğuyor.

Dil öğreniyorum, kitap okuyorum, spor yapıyorum, sağlıklı besleniyorum, kendi mesleğim haricinde de eğitimler alıyorum. Bunları yapmak o kadar keyifli ki... Evlenmek aşırı angarya ve boş geliyor. Bir adamın omur boyu hizmetciligini yapmak bana göre değil, ama kadınlarımız öyle bir mahalle baskısı, dışlanma görüyor ki hiç olmayacak insanlara kendilerini kaptiriyorlar. Üzülüyorum sadece

Bu ülkedeki kadınların çoğu neden evlilik meraklısı?
Cevapla