28 yaşındayım, evleneyim evde kaldım, koca bulayım, yaşım geciyordan ziyade. Aklım fikrim kendimi geliştirmekte, donanımlı bir insan olmakta.. üstelik yalnızlıktan çok büyük keyif alıyorum.. aksine biriyle surekli yan yana olmak ya da mesajlasmak/konuşmak beni boğuyor.
Dil öğreniyorum, kitap okuyorum, spor yapıyorum, sağlıklı besleniyorum, kendi mesleğim haricinde de eğitimler alıyorum. Bunları yapmak o kadar keyifli ki... Evlenmek aşırı angarya ve boş geliyor. Bir adamın omur boyu hizmetciligini yapmak bana göre değil, ama kadınlarımız öyle bir mahalle baskısı, dışlanma görüyor ki hiç olmayacak insanlara kendilerini kaptiriyorlar. Üzülüyorum sadece
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer