Niye bu kadar yanlız ve çaresiz hissediyorum niye tükendiğimi hissediyorum?

Etrafımda onca insan varken niye bu kadar yanlızım ve çaresiz yorgun tükenmiş hissediyorum kalbim deki bu deli özlem niye kime?
Niye bu kadar yanlız ve çaresiz hissediyorum niye tükendiğimi hissediyorum?
Cevapla