Kendimi çok degersiz hissediyorum neden olabilir?

Ailem iş yerinde sürekli suçlandım otekileştirilip yemek yememe bile izin verilmedi. ablam hep kıskandı bilerek insanların içinde aşagılıyo ayıplarımı söylüyo kendi pisligi kapansın diye beni öne sürdü delirttiler çıktılar çalışım dedim o zamnda bana iftira attılar herşeyi yaşadım asla akıllanmadım ama daha panık atak oldum napcam 28 yaşindayım oktan boktan adamlar yazıyor onlarda sevmiyo cepte tutmak istiyolar sizce napmalıyım çok bunaldım köyde yaşiyorum sürekli evden kovuyolar

Kendimi çok degersiz hissediyorum neden olabilir?
Cevapla