Konuştuğumu herşeyimi paylaştığım adamı kalbinden biçaklamişlar... Bana Kalan son mesajları... Açmadım telefonunu bunun acısı nasıl geçecek.. :(





yahu bunları takmayın kafanıza. sen öldüğü için böyle düşünüyorsun yaşasaydı düşünmezdin. ayrıca sen öleceğini bilmiyorsun ki kendi bile bilmiyordu.
geçmişe takılmayın kendinizi boş yere yıpratırsınız.
Kalbinden biçaklandı ama :( bu kader mi.. Nası alışcam ben yokluğuna
Cevap
5Cevap
Bol bol dua er ve olülerin arkasından okunan isimleri sayısı ile oku ki içindeki vicdan rahatlasın
Hala inanmak istemiyorum, sanki yazacakmış gibi
ölenle ölünmüyor usta bir gün sende gidicisin
Alışamıyorum ki 3 gündür ağlıyorum 1 hafta olmuş öleli ben 3 gün önce öğrendim çok zoruma gidiyor kalbim ağrıyor aglamaktan
Alışamıyorum hala ağlıyorum
Ah be kardeşim, ne diyeceğimi bilemedim
Şaka gibi geliyor, son dakika biçaklandi diye gördüm ya 3 gündür sadece ağlıyorum bittim
Keske açsaydım o telefonu da son kez sesini duysaydım
Çok zor Allah mekanını cennet eylesin 🥺
3 gündür uyumadan ağlıyorum...
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun 🌸
Son pişmanlık neye yarar
Öldüğüne nerden eminsin
Nasıl nerden eminsin haberlere çıktı kalbinden biçaklamişlar :(
Sevgilin miydi
Niye bıçaklamışlar ki ne yapmışta bıçak yemiş
Haberi atcm bi dk :)
:(.
Eski sevgilisinin yeni sevgilisi kalbinden sokakta biçakliyor
At
Yaşayanlarda bu değeri göremiyoruz işte
Mafya ya da çete lideri miydi merhum
Hayır...
Sadece eski sevgilisinin yeni sevgilisi sokakta görüp kalbinden biçakliyor...
Çok üzücü ya... Çukur dizisi mi bu a*m*ınak*yum kalbinden bıçaklamak nedir vicdansızlar ya başın sağ olsun mafya dizisindemiyiz a*mk
Umarım trol değildir bu
Keske trol saka olsada sabaha kadar derdimi dinleyen adam yazsa..
Allah rahmet eylesin
🥺🥀
😔☹️😢
İçim yanıyor ya
Gitti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?