AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
98Cevap
Onu unutmak için sevgili olmuştur, birşey beklememek gerekir
Sonuç umarım güzel olur
zor acaba iyi davranırsa yine ona döner mi diye düşünür insan ne kadar güvense bile
Sanmam kardeşim o kadar da
genede hani derler ya o senin kolunda olsada kalbi başkasındaysa senin değildir diye ama zamanla düzelir umarım :)
Umarım kardeşim inşallah...
Sence uzun iliskiden çıkmış biriyle sevgili olmak ne kadar doğru?
4 senelik sevdiğim kızdan sonra başladı ve bir sıkıntı duymuyorum. Bence bir sıkıntı yok. Yaralarını tek başına kapatmak zorunda değil önemli olan sonrası, kapandıktan sonra ne yapacağı
O yaralarini da seni kullanarak kapaticak. Sorun bu
Kapattıktan sonra atar mı yoksa bırakır mı işte ben de onu diyorum. Yoksa zaten yaraları beraber kapatıcaz bunu bilerek başladım
Dostum direk ceketini al cık. Cocuk ona mesaj attığı anda kız ona Donucek emin olabılırsın. Insallah oyle olmaz ama
Inşallah olmaz kardeşim :( çok kötü bir senaryo
tam netleşsin sonra muhatab ol peşinden koşm üstten bakmasın sana arama sorma sana ihtiyac duyup sana geri gelir zaten
Haklısın kardeşim
Koşarak uzaklaş.. Uçarak uzaklaş.. Acısı dinsin sonra git
Anlıyorum :/ Bakıcaz
Benimkinin 6 yıllık ilişkisi vardı. Evlilikten dönmüşler sonra tanıştık biz. Izdırap gibi 7 ay yaşadım onunla hemde en güzel yaşlarımda. En son vurdum tekmeyi senin psikolojinle uğraşamam ben, git düzelt öyle gel diye. Gelmesine gerek kalmadı :) şu an evliyim, çok mutluyum. Yani dünyada sadece o yok ama sen birtanesin, 1 saniyeni çalana bile kapat kapılarını. Bak ne güzel hikaye oluyor onun gibiler :))
Anladım, sürdürmeyi düşünüyorum şimdilik bakalım neler olacak. Çok teşekkürler cevap için
Bu arada mutluluklar :)
eğer ki eskisininim gözüyle olan temasını kesersen gönlüylede olan teması kesilir kardeşim buna dikkat etmen lazım eğerki mümkün değilse seven bulur seveninini bence akışına bırakmalısın
Zaten sanaldı o kardeşim ve bitti
Benim esim basardi.:) ve iyi ki de caba sarfetmis benim icin. Gercekten gecmisin zerresi yok... aklimin ucundan dahi gecmiyor. Sana bol sans. Allah gonlune gore versin.
Amin teşekkürler :) umarım ben de başarırım
mesafe var diyorsun şehir olarak çok mu uzaktasınız ki? kız üniversitedeyse işler değişir bence.
Ülke olarak...
ooo hiç uğraşma o zaman
Niye uğraşmıyım :) bunları atlatırsak asıl hiç ayrılmayız
öğrendiğim an sktretmeyi düşünüyorum başkada bişey düşünemem
Tamam teşekkürler cevap için :)
Allah yardımcın olsun kardeş. Ama deneme bence. Onu unutamaz asla
Niye unutamasın :S
Yaşadım aynısını çünkü. Eski sevgilisiyle basladiydi eski sevgilisiylede bitti. Zaman kaybı
Geçmiş olsun kardeşim :( umarım farklı biter
Bitti zaten. Geçmişi unutamadi. Bende istemedim. Olmayınca olmuyo sanada nacizane tavsiyem uğraşma hiç
:( haklısın kardeşim de sanmıyorum dinliyebileceğimi. Teşekkürler cevap için
Adı ne bu kızın. Neymiş bu kadar yaa. Çok mu güzel çok mu seviyosun
Benim gözümde çok güzel, hem karakter hem görünüş ve zor ulaşmış olmam da daha bir değerlendiriyor gözümde.
Acıyı sevmek olurmuş demekki... koş acıya :)
Yok be kardeşim, aklımda hep sonundaki mutluluk var :)
O sondaki mutluluk inşallah gelir. Ama asla gelmeyecek sende bigün bikacaksin. Benimkinin adı sibeldi asla sibelim olamadı. Seninkide olamaz demedi deme. Ama inşallah olur
İnşallah kardeşim. Umutsuz olmak istemiyorum elimden geleni yapıyorum. Üzüldüm adına :(
Üzülme üzülme. Ben bile üzülmüyorum. İnşallah olsun ama seninķi. Mutlu sonu yakala
İnşallah kardeşim sağol
Beklenti içine girme o kizin daha zamana ihtiyacı var ve bana göre seni benimsemesi şu an için çok zor üzgünüm :(
Zamanla olacaksa bekleriz...
Umarim olur :)
Umarım :) teşekkürler cevap için
Konuştuğun kisi ile burada mi konusuyon çünkü benimde burada konuştuğum bir kiz bahsettigin kizin aynisi. s
Yok be kardeşim :)
İçim rahatladi vala bir an o sandim çünkü söylediğinn aynisi :)
:) güven sıkıntısı var galiba
Yeni konuşmaya başladık o yüzden hemen guvenemiyorsun :)
Hayırlısı olur hakkında inşallah kardeşim :)
Allah razi olsun senin hakkında da inşallah :)
Eyvallah çok sağol :)
sen yinede baglanmamaya bak kardeş onu kendine bağla alışır Zaten sana ondan sonra devam edersiniz
Amacım o kardeşim zaten umarım olur
yara bandı olmayın suna buna.
Napalım , kanadı kırık bir güzelin yareni olmak her yiğidin harcı olmaz deyip devam ediyoruz. Zamanla geçer umarım
Ahhh keşke bunu seneler önce düşünseydim :( Çok çok doğru.
18 yasında 2.5 yıllık ılıskıden cıkmıs olması tuhaf geldi bana..
Yalan yok kardeşim
bu kız şimdi nerde hacı? zamanla sever senide bana tanıdığım birini anlattın :S
mesafe var demişsin şu an kız nerede ortam olarak üniverstede mi?
Almanya kardeşim :)
baya uzakmış :D ama aynı benim kızı anlatmışın bende uğraşıyorum bak o seni sevsede hep onu hatırlayacak eski sevgilisinin yaptığı hatayı biliyorsan sen yapma uğraş sana aşık olsun unuttur o dallamayı kıza :)
Inşallah kardeşim umudum o yönde :)
İnşallah :)
Sağol kardeşim cevap için
Benim için çabaladığını mücadele ettiğini sürekli görsem sevebilirimm yani ancak zamanla.
Aynen öyle ben de bunu yapıyorum :)
Kardeşim zaman herşeyin ilacıdır elinden geleni yap ama tamamen kendini bağlama ne olur ne olmaz =)
Ah be kardeşim ya umarım olur
Ben hayalimdeki kızı buldum aşık oldum nişanlı çıktı, kendini şanslı say.
Çok geçmiş olsun kardeşim :(
Saolasın şu an kötü değilim ama hep kalbimde kalacak.
Yapma kardeşim niye kalsın sil
Karşılık alamayınca aşkım söndü daha yeni hislerim ama üni'de aynı sınıftayız be zor her gün görürken -,-
Aynen kardeşim Allah yardımcın olsun
sevmiosa zorlama bence bu tarz kızlara anlam veremiyorummm !!
Şans vermek istedi çabalarımı görünce
bu sefer sen geri çek kendini derim en etkili yöntemdir bir anda tepe taklak olur ve rolleri değişiverirsiniz sen kaçan o kovalayan ;))
Haklısın da bu da çok bencilce, vay arkadaş ya hayırlısı inşallah. Teşekkürler cevap için
Bende öyle yapcam be hacı , bende onu untamadım ama üstüne :/
Nasıl, anlamadım
Bende o kızın durumundayım yani , başkası iyi gelir diye düşündügümden başkasıyla denicem yani
Vay arkadaş :) iyi dene
Valla unutulmamıs aşk can yakabilir ama dikkat et :)
Yakıyor zaten kardeşim :)
https://www.youtube.com/watch?v=nUtwfySWlV8 severmisin bilmemde dinle iyi gelir :) Öyle insanlara aşık olmak kötü :)
Sancak sevilmez mi ya :) ama melankolik takılasım da yok , iyice bozulmayalım :))
Valla kardeşim ben genelde Ahmet kaya dinlerim , 2 şarkısını dinledim yeni yeni iyi gibi duruyor seni son anlatışım ve bu :)
Vedayı dinle kardeşim :) Sancak iyidir
şuanda beni anlatıyor birazda belki ondan :)
Anladım kardeşim veda da öyle bir de bu kaçıncı yağmur güzel. Yani aklıma gelenler bunlar
Baya dinliyorsun heralde sen :D
Dinliyordum şimdi o kadar sık değil :D Türkçe rap severim ben
Ben genel olarak rap rock slow pop sevmiyorum :D
:D Sancak sesiyle mi mest etti
Sözleri hacı , sesi felan umrumda değilde sözleri cok anlamlı geldi , beni tarif ediyor yani :D
:D anladım
bosa zamanını harcama kardeş seni hicbizaman sevmez o sen bak hayatına pisman olmazsın
Inşallah sever kardeşim
yemin ederim aynı konumdayım ancak benimkinin 1 hafta sürmüş.
:S vay arksdaş onu mu unutamamış
yav unutamama degilde çok kararsız * yok işte aşıkmıyım sana bilmiyorum iflahım kurudu :( yoruldum cok deger verdim farklı oldugumu gösterdim ona anlatamam ya cok fazla şey yaptım işte bakalım şimdi ne olacak belkide vakit geçirmekle ilgilidir çünkü biz uzagız ve vakit geçiremiyoruz :(
Aynen kardeşim umarım anlarlar...
Başkasının gönlünde yatan biriyle, bunu bile bile beraber olmayı yanlış buşuyorum.
Bilmiyorum kardesim ya
Eger unutmamissa iliskiye basliyorsa saglikli dusunmedigi icin o kisiyle iliski ye baslamam
Anlıyorum
kiz sana dürüst olmuş hala eski sevgilisin unutamamış
Aynen
Yara bandı mı olmak istiyosun?
Yara bandı da olurum. Sonrası önemli
Yara bandı yara iyileşene kadardır. Yara kapandığı zaman fırlatıp atılır bundan da haberin olsun
Çok karamsarsınız :)
Realistim ben memnun oldum
:) bakalım
O cocukla gecmiste yasadiklari seni uzmezmi
Yaşadıkları?
Evet sen hicbisey olmadimi saniuon 2.5 sene icinde o belki sana hic belli etmez ama illaki sevismislerdir
Önce görüşmeleri lazım kardeşim :D sanaldı
Sanalsa sorun yok
Aynen
Biraz daha zaman ver zamanı var unutmak için daha.
Ben de öyle düşünüyorum, zamana bırakıyorum
Eskisini unutturmaya çalış bence :)
Onun için çabalıyorum zaten :)
kendini geri tutmalısın bence, çok tehlikeli.
Aynen çok riskli :(
Seni sevmeyen biriyle vakit kaybetme derim
Değer vermediğini düşünmüyorum...
Veriyordur ama aşik degil kalbi baskasinda bu ilişki yürümez
Bakalım, umarım öyle olmaz
Acinacak durumdasin...
Evet :) şimdiliktşr umarım
Umarım!!! Herkes bu hayatta mutlu olmayı hakediyor
Haklısın kardeşim :) İnşallah oluruz
ne zamamn ayrlcak die düşünürdum
Sanmam bırakabileceğini beni
sana baktıgında onu görur buda hoş değil
:D ya ne takıntılı insanlarsınız ben de kendimi takıntılı sanardım
ayy yok ben hiç takıntılı değilmm D:
:D heee hee
:DDDDDd
Teşekkürler cevap için :)
2,5yılı unutmak kolay olmaz
Aynen :/...
olma boşver üzülürsün :(
:( üzülmeyiz inşallah
inşallah
Yaraya pansuman gıbı görüyorum ben
Bakalım :) inşallah sonrası güzel olur
2 ay cok erken bir süre bence.
Aynen öyle ama napalım...
yapma etme diye düşünüyorum
Yaptık :(
böyle bir şey düşünmezdim
Ben de düşünmez'dim'
kardeşim sen ağlama duvarı mısın :)))))
Yok da yeri geldi mi o da olucaz napalım
Onun aklında biri varken canın yanar :(
Arada yanıyor zaten , hele kıyaslama yaptı mı...
böyle canın çok yanar kendini düşün onunla olmadan öncemi cann yanıyodu yoksa onunla birlikte olmaya başladığında mı canın yanmaya başladı gönlü sende değilse zorlamamalısın derim.
Çok dalgalı işte, net bir görüntü yok. Bir mutlu bir mutsuz
hım neyse sen bilirsin mutlu olmaya çalış ;)
Çalışıyorum zaten , inşallah sonu güzel olur
inşallah :)
Teşekkürler cevap için :)
Zamana bırakmak en hayırlısı olacak sizin için.
Aynı fikirdeyim
Ben olsam unutmak için kullanıldığımı düşünürdüm
Umarım değildir
Unutamamışsa malesef durum böyle... unutmak için kullanıyor başka bir açıklaması olamaz
Neyse bakalım
ne kadar zamandır tanışıyorsunuz?
Tanışma 3-4 ay oldu net rakamlar vermek istemiyorum.
hmm sen nerelisin arkadaşım?
Istanbul?
hmm ben konya falan zanntm ondan sordum
Yok kardeşim
Çok berbat bir durum
Aynen öyle
Kızın yaşı küçük kanki
Aynen knaka zamanla
Yarin senide birakirsa niye birakti deme
Olmaz inşallah :)
Kız ilişkiye mi girmiş önce ki erkek arkadaşıyla?
Hiçbirşey yaşamadı tamamen sanal
Aklında eski sevgilisi var
Aynen vardı, şimdi baya azaldı galiba
Yaralıdır ve seni yarabandı olarak kullanır.
Bakalım görücez
Malum soru.
Ölümce sevemezsem seni?
Anlayamadım kardeşim
ben cesaret edemem bu duruma.. sonuçta kalbinde başkası varsa sen baya çabalamalısın ki onu unutturasın.. ama üzülen sen olursun bence bırak sadece arkadaş kalın..
Arkadaş nasıl kalıyım sevdiğim insanla, başkalarının olucak falan
zaten başkasının senin değil ki.. kız resmen yüzüne karşı demiş ben hala onu seviyorum diye..
Seviyorum demedi :( hemen unutamaması normal
sevdiğinden unutamıyor işte.. bak o çocuk kızla tekrar barışmak istesin kız arkasına bakmadan seni ortada bırakır gider..
Ne alakası var. Onca güzel anı var, alışkanlık var kolay mı. Dediğin de olmaz inşallah
bence sen de benim gibi düşünüyorsun bu yaptığın inkar psikolojisi... umarım üzülen sen olmazsın da ben haksız çıkarım.. şu da bir gerçek bu kız 2ay aradan sonra seninle çıkmaya başladıysa zaten seni kullanıyor farkına var.. amacı çocuğu ya kıskandırmak ya da unutmak.. sonuçta sevgi yok yani..
Dediğim gibi sanmıyorum, amacı böyle olsa bazı şeyleri itiraf etmez gizlerdi
pek sağlıklı değil bu tarz şeyler..
Hiç değil...
Boktan... yol ver gitsin. Hayir gelmez.
Bakalım
Ölmek daha iyi ayril senin degerini anlayacaktir
Çok bencilce bu, bunu yapamam...
Deneyin bence unutturabilirsin
Katılıyorum :) İnşallah da unutturucam
Eger sana karşı bişeyler hissediyosa zamanla unutur merak etme
Hissediyor ya :) kafası karışıyor sadece arada
Unutur o zaman buyuk ihtimalle
Inşallah :)
İnşallah hiç ayrılmazsınız çok mutlu olursunuz
Inşallah teşekkürler cevap için
Vakit kaybı sıkıcı bulurum oyle insanları da
Napalım...
bir şey yapma
Tamam
ok kib by :)
:) sen de
Bu işten hayır gelmez.
Görücez...
eski sevgiliyi unutmamıs kız sorunludur dostum
Kardeşim 2 sene normal
Er ya da geç muhtemelen seni terkeder
Umarım olmaz...
Ama hata sende, ilişkisi yeni bitmiş bir insana zaman tanimaliydin.
Beraber sararız diye düşündüm
Hayırlısı olsun diyeyim ben o zaman.
Inşallah teşekkürler
Yara bandı olmayı secmıssın hata etmıssın
Umarım hata olmaz