AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
98Cevap
üzülen taraf sen olursun ◙
Bakalım umarım olmam
2.5senelık ılışkı 2 ayda unutulmaz.
6 ayda unutulsun yeter ki unutulsun
Ayrl ya o başkasinda tutuklu kalmış baksana
2 sene paylaşılmış nasıl unutsun
Çok kısa süre yani onu demek istedim
E yani
Tamam teşekkürler cevap için :)
Rica ederim :)
manyakmısın derım kardesım manyakmısın
Yok be kardeşim ya bağlandık nerden bağlandıysak...
wallahı cok agır ve sıkıntılı bı durum psıkolojın alt ust olabılır dıkkat et kendınee
Haklısın kardeşim zaten çok dengesiz gidiyor
yaşı küçük daha büyüyünce bul onu..
Arada başkaları geçerse ne manası var...
evlenin birlikte büyüyün öyleyse:)
He he tamam
Deveyi diken insanı... Yararmış
Aynen öyle...
Ayrıl gitsin daha büyük kazık yemeden
Yemem inşallah...
Kanka sen inş. Maaşallah dedikçe içinde hep bir umut olacak bugün biraz daha az düşündü onu yarın daha da az diye diye hep bir umut sevip gideceksin o da diğerini.. Böyle sürüp gidecek.
Yapma kardeşim :D ömür boyu onu mu düşüncek
Düşünmeyecek inş. Senle birlikte çok mutlu olacak kanka (: öyle dileyelim öyle olsun dimi
Aynen knka inşallah :))
O iliskiye baslamam ki
Genel öyle yapar zaten
Yani
Bastan olmamis bir iliski sana yazik 😕
:/ zamanla olur inşallah
Bence boyle seni seveblck aski arayn bir kizla gorussen kat kat dha mutlu olrsn bu iliskin anca ani olablr hyatnda
Bakalım artık. Ben devam edip görücem neler oluyor
aynen dogru dusunuyorsun akisina birak olmuyorsa zorlma kmseye kendnden dha fzla sevme
Haklısın sonuna kadar
Teşekkürler cevap için :)
ne demek dgru olanlari soyledim gormen icin
Aynı fikirde değilim orda sadece zamana bırakma için dedim
peki ☺
o seni sever ama sen artık sıkılmış olursun
Yok hiç sanmıyorum sıkılmam kolay değil, zor ulaşırsam kıymete biner
Zor dava allah yardim etsin
Amin kardeşim sağol
önemli değil :)
Bir yandan iyi çabuk unutur kötü yanı kalp kırmak.
Nasıl çabuk unutur
cok zor bır durum arkadasınız bıraz yalnız kalmalı
Haklısın
Unutmalısın. Eskidendi.
Unutmalı?
Eicde cevap verilmis adam hakli :)
Bakalım :)
biraz sabırlı ol bu iş olacaktır
Inşallah umudum o yönde :)
Hiç uğraşma. İleride çok pis kullanılacaksın.
Sanmıyorum umarım yanılmam
İleride çok pişman olacaksın. Bak adım gibi eminim. Çok bağlanmadan bırak o kızı. Senle çıksa bile o eski sevgilisi bir mesaj atsa tüm ilgisi kaybolacak sana karşı. Sürekli eski sevgilisiyle kıyaslanacaksın hatta aldatılacaksın. Sadece tavsiye veriyorum. Çok geç olmadan vazgeç. Çok pişman olursun acı çeken sadece sen olursun.
:( umarım olmam kardeşim yaşayarak görücem
Yaşa hayat senin. Ben yaşadıklarımı ve gördüklerimi sana söylüyorum. Karar senin. Fakat emin ol eninde sonunda patlak veriyor. Sen yıllarca yarasını sararsın, canını dişine takarsın. Aşkını tırnaklarınla kazıyarak inşa edersin. O eskisi gelir bir merhaba yazar. Senin sevgilin olacak şahsiyet in direk aklı karışır.
Allah korusun kardeşim, ağzından yel alsın ya tamam sus Allah aşkına :D
Öyle oluyor ama büyük bir ihtimalle sende yaşayacaksın bu durumu.
Inşallah yaşamam
bir yara da sen acacaksan unuttur kendini
Böyle bir amacım yok :S
bence ne düşündüğünden tam emin değil karşındaki
Aynen öyle. Artık onun hakkında birşey hissetmiyor ama bana karşı hislerinden de emin değil. Hele romantik dizi izledi mi aman aman
biraz oluruna bırak ne istediğini bilsin üstüne gidersen ters teper genelde
Haklısın oluruna bıraktım
yara bandı gibi sin moruk
Bakalım
Bırak yoluna gitsin ondan hayır gelmez sana
Bilmiyorum ki, galiba acı bir tecrübe yaşıycaz. Umarım yanılırım
Hala acı tecrübe diyon, arkadaş onu düşünüyosa bırak düşünsün sen kendini heba etme
şu an değil kardeşim, bitti diyor ama şakayla karışık kıyaslıyor falan...
İyi bakalım pişman olmaman dileğiyle o zaman
İnşallah teşekkürler cevap için :)
Seviyorsan git konuş bence
Tamam
Dikkat et yakın ol yanında olduğunu unutturma :)
inşallah unutturmam :) çabalıyorum tüm gücümle :))
Digerini unutmak icin seni kullanir
Bakalım...
Koşar adımlarla uzaklaş o iş yaş :)
Olmaz inşallah
Seni sevmiyor sadece hoşlanıyor
:) bakalım
kardeş kusura bakma xper lazım gerçekten üzgünüm
Sorun değil
Sen kaç yaşındasın
19 yaşındayım
Kobay olma durumu...
Bakalım :)
Beynine bir kurt girer sürekli kemirir durur. Umarım beni iyi anlıyorsundur. Kızı kendine bağlayabileceğine inanıyorsan, diğerini unutturabilirim diyorsan devam et tabi ölene kadar onu sevecek değildir. Fakat sevdiği kişi bir kıvılcım yaratırsa seni 1 dakika bile düşünmez diye düşünüyorum. Kendini düşünerek hareket et dost...
Anladım kardeşim çok sağol :) umarım pişman olmam
Umarım olmazsın dostum..
Teşekkürler cevap için :)
Ne teşekkürü canım dertleşiyoruz şurada :)
Senin isin de zor ya :/
Zor ne kelime ya :)
Ona saygı duy ve zaman ver bence. Iki bucuk yıl sonucta. Kafasi da karisiktir normal olarak. Zamanla seninde desteginle iyi olur inşallah.
Inşallah ben zaten elimden gelen herşeyi yapıyorum :) teşekkürler cevap için
Rica ederim :)
bazı yaralar sardikca Kanar
Umarım olmaz öyle
:((
Hmm yaran var galiba :((
yola devam
Aynen sonu güzeldir inşallah
onu da anlaman lazım zor bir dönemden çıkıyor birlikte atlatırsınız umarım ;)
Anlayışla karşılıyorum zaten :) umarım inşallah olur
Boşver
Bakalım
yalnish
Tamam
Olmamayi dilerim
Öyle olması gerek zaten
olmaz
bakalım
Aska inancim yook.
Tamam
Kullanılmak.
Kişiye bağlı...
unutmayan birisiyle olmam.
Mantıklı
en büyük hata.
Haklısın
kanka onu unutamamış
Yavaş yavaş knk
tehlikeli
Hem de çok
Zorr
Hem de nasıl
Bence boşver
Bakalım :)
iyi br durum değil
Hem de hiç...
Hayirlisi diyelim :/
Inşallah