Hemşireler sizce neden bu kadar Doktor hastası, Doktordan başka bişi düşünmüyorlar?

Çok iticiler , Flörtüm Doktor ve korkuyorum bu kızlardan çoğu Doktor avcısı genelleme yapmıyorum asla ama çoğu öyle nedir bu Doktor Takıntısı ya? İlah gibi görüyorlar resmen burada bana sana bakmaz o Doktor diye Hemşire kız vardı Şu an o Doktorlayim okuyorsan kudur canım 😂😂Ben o adamı sevdim siz gibi sadece kariyerine bakmadım ilgilenmiyorum da
Hemşireler sizce neden bu kadar Doktor hastası, Doktordan başka bişi düşünmüyorlar?
Cevapla