2 ay

Hemşirelere neden doktor avcısı gözüyle bakılıyor, bu önyargının aslı ne?

Mesleğin bu şekilde mimlenmesi hoş değil arkadaşlar. Çoğu hemşire mesaisini bitirip evine zor dönüyor.
Güncellemeler
2 ay
Yazıklar olsun gerçekten ya. Herkes bu şekilde düşünüyormuş. Hastaneye işiniz düşerse karşıma çıkmayın arkadaşlar başka da bir şey demiyorum.
Hemşirelere neden doktor avcısı gözüyle bakılıyor, bu önyargının aslı ne?
Cevapla