Ayrılmaya hakkım var mı yoksa girdin bu yola devam etmek zorundasın mi dersiniz?

Şimdi ben 17 yaşında büyük bi hata yaptım. 24 yaşında biriyle görüşmeye başladım evlenecektik ama asla içime sinmemisti huzursuzdum meğer aşk değilmiş de hani tek çocuğum anne baba ayrı yalnız büyüdüm falan bilmiyorum ne kafasındaydim..
Daha sonra benim çocuksu hallerime çok kiziyordu sinirinden sildi beni MSN dönemleri benim için artık bitmişti arama sorma bise kalmadı
Ama bu meğer ayrılmamış. 2 sene sonrasında birini sevdim onla evlenmek istedim 21 yaşlarında
Ama o hep rahatsız ediyor yazıyordu cvp vermiyodum..
Sonra beddualar etti aldattım sandı
Bi sürü olay çıkardı hap içti intihar etmek istemiş. Herkese anlattı beni.
Dayilarima kadar dert yanmış daha da İğrendim. Artık hiç istemedim.
Aşırı pişmanım hak ettim mi sizce bedduaları
Ayrılmaya hakkım var mı yoksa girdin bu yola devam etmek zorundasın mi dersiniz?
Cevapla