Karşı cinsin olmadığı bir dünyada yaşamak ister miydiniz?

Diyelim ki karşı cinsler bir anda ortadan kayboldu, soyu tükendi. Hemcinsleriniz olduğu bir ortam haline geldi. Böyle bir durumdan memnun mu olurdunuz yoksa ben karşı cins olmadan yapamam diyenlerden misiniz?
Karşı cinsin olmadığı bir dünyada yaşamak ister miydiniz?
Cevapla