Karşı cinsinizin olmadığı bir dünya olsaydı nasıl olurdu?

Yaşadığımız stresin yüzde 80' inin erkekler kaynaklı olduğunu düşünüyorum ben
Güncellemeler
1 yıl
nxixnxu erkek düşmanı değilim hemen sallamayın, sadece hayatımda yaşadığım çoğu şeyi göz önüne alınca; hemen hemen çoğu şeyin erkeklerin olaylara daha az duygusal bakması sonucu daha yıkıcı ve daha hasarlı kalplerin meydana geldiği bir nesil olduğunu görüyorum.
Karşı cinsinizin olmadığı bir dünya olsaydı nasıl olurdu?
Cevapla