• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • YKS2026YKS2026
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • YKS2026 YKS2026
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Kişilik & Karakter

Karşı cinsin olmadığı bir dünyada yaşayabilir misiniz?

вуηαяcσѕ
вуηαяcσѕ Takip Et
FenomenMentor Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
2217
Yapay Zekaya Sor
Karşı cinsin olmadığı bir dünyada yaşayabilir misiniz?
Karşı cinsin olmadığı bir dünyada yaşayabilir misiniz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
39 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Hayır yaşanmaz , her ne kadar herşeye sahip olsak kendimize yetiyor olsakta insan karşı cinsin sevgisine ilgisine korunmasına ve varlığına ihtiyaç duyuyor , öyle olmasaydı zaten iki cins olarak değil tek cins olarak yaratılılırdık 😊 doğanın döngüsü bu şekilde tasarlanmış😊 her ne kadar ben istemiyorum yapmam etmem desekte birbirimize her anlamda mecburuz ve ihtiyaç duyuyoruz oyuzden iyi ki varsınız 🙏 🙋

    11
    10 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ellerine sağlık sağlık

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙏🙋

      Yorumla
    • Buzlukahvem
      Buzlukahvem
      +1 yıl

      Çok güzel yazmışsın 100% benim düşüncelerim yüreğine sağlık. 🌹

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      @Buzlukahvem teşekkür ederim gülüm sağolasın seninde ağzına yüreğine 🙏❤️🥰

      Yorumla
    • Buzlukahvem
      Buzlukahvem
      +1 yıl

      Rica ederim 😊✨

      Yorumla
    • Çılgın70
      Çılgın70
      +1 yıl

      Harbiden yorum güzel olmuş ama bunu hayatında uygulayıp gerçek anlamda karşı cinsine her türlü konuda anlayışlı davranan insan sayısı çok az maalesef

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      @Çılgın70 teşekkür ederim 🙏🙋

      Yorumla
    • Çılgın70
      Çılgın70
      +1 yıl

      Bende teşekkür ederim

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      @Çılgın70 🤗🤗

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkürler Bi'ibot kardeş 😂😂😂

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Ben öyle bir dünyada yaşardım benim için fark etmez. zaten şu an sevgili anlamında hayatımda kimse yok geçmişte de olmadı zaten.. ya da aşk anlamında hiç duygu yaşamadım.. anne sevgisi desen oda yok. bu yüzden de şu an ki yaşantımdan pek farkı olmazdı ama sıkıcı olur yine de. her şey sevgili değil mesela arkadaş olarak karşı cinsin olmaması da eksiklik olurdu insan çünkü sıkılır sadece erkeklerin olduğu yerde.

    7
    0 Yorumla
  • helene1
    helene1 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    +1 yıl

    Evet yaşayabilirim ama yaşamak istemem, çünkü hem fiziksel hem duygusal olarak her iki cinsin birbirine ihtiyacı var. Karşı cins olmadan dünyanın dengesi bozulur diye düşünüyorum.

    4
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Çok doğru

AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

84

Cevap

49

Cevap

  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 49
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı.

    Evet yaşayabilirim çünkü karşı cinsi bilmiyor olacağım yokluğunu fark etmem

    1
    0 Yorumla
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 45
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.

    Hayır çok sıkıcı olurdu...

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Bence de 🙄

      Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Denemeden bir şey diyemem ama sanmıyorum

    1
    0 Yorumla
  • oɿƚꙅɘɒm
    oɿƚꙅɘɒm Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Üremek gibi bir derdimiz olur mu bilmiyorum ama ben her şartta sevgilim @TatlıKızzzz34 ı yanımda isterim.

    3
    4 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      En azından öpüşmek için olabilir😃

      Yorumla
    • oɿƚꙅɘɒm
      oɿƚꙅɘɒm
      +1 yıl

      Aynen vallahi 😂

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Elele olup gezebiliriz de hayatım.. 😅

      Yorumla
    • oɿƚꙅɘɒm
      oɿƚꙅɘɒm
      +1 yıl

      Seninle her yer cennet aşkım ❤️

      Yorumla
  • 1İnciTanesi
    1İnciTanesi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Hayır, yaşayamam. Erkekler kadınlara, kadınlar erkeklere ihtiyaç duyar, her ne kadar birbirlerinden şikayet etseler de; ne erkekler kadınlar olmadan, ne de kadınlar erkekler olmadan yapabilir. Hiçbirimiz yapamayız ya, sonumuz gelir, ayrıca eşcinsellik hakim olur, korkunç bir şey. Zinhar yapılamaz, mümkün değil, zira erkekler kadınlar için , kadınlar da erkekler için yaratılmıştır, zıttımızla tamamlanıyoruz. Kimse yapamaz ya, kadın erkeğin gücüne ihtiyaç duyar, erkek de kadının şefkatine, becerisine.

    1
    0 Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı.

    Karşı cinsin olmadığı bir dünya sıkıcı olur. Hemcinslerimin geneli hep dedikodu peşinde. Bu okul dönemimde de hep böyleydi. Ben dedikodu yapmazdım. Bu yüzden onlarla arkadaş değildim.

    Erkekler kapatılsa seninle nasıl uğraşıp sinir edeceğim? Bence erkekler daha kafa insanlar. Şahsen daha çok eğleniyorum.

    2
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Çok doğru dediniz

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      "Dediniz" 😾.

      Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    +1 yıl

    Yaşarım ama muhtemelen sıkıcı olurdu bir noktadan sonra.

    3
    0 Yorumla
  • VuRKaN25
    VuRKaN25 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    karşı cinsin olmadğı dünya da yaşanır da, karşı cins varken "karşı cins" olmadan yaşamak akıl almaz acı verir, ölmek ister insan.. yani bilmek, farkında olmak ve ulaşamamak. (allah kimseye bu acıyı yaşatmasın)

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Amin

      Yorumla
  • Psigareşh
    Psigareşh Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    İhtiyaç olduğu için , var olmasını düşünmek, dilemek bencillik olabilir. Bu açıyla baktığımda onlarsız tabiki yaşardım. Hayat kalitesinde ciddi düşüşler olurdu. Kadın biraz daha naif yaratılmış olsada. Kendi ayaklarının üzerinde durmayı daha iyi başaran kadınlar var (onları tebrik ediyorum) , olmamaları benim icin sorun teşkil etmez. Bu zamana kadar yoktu bundan sonrada olmayabilir.(İçsel bir sitem):)
    Var olmaları pek çok şeye anlam katıyor.

    1
    0 Yorumla
  • Barbiemiyimneyim
    Barbiemiyimneyim Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Erkeklerin olmadığı bir dünyada kadınların erkekleştiği, kadınların olmadığı bir dünyada da erkeklerin kadınlaştığı toplumlara dönüşülürdü ve bu gerçekten katlanılır gibi olmazdı. Biz size siz bize mecbursunuz ajskskskdkdkdkd

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Evet😃

      Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    Her zaman için hayalim içinde sadece benim ve sevdiğim erkeğin olduğu, çocuklarımızın olduğu, hayvanların olduğu ve başka insanların olmadığı bir dünya. İnsanlar tümden güvenilmez ve gereksiz çünkü.. Az insan ve çok huzur hatta limitsiz mutluluk.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Kesinlikle az insan mottosu

      Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Yaşayamam ne gerek var ayrımcılığa 😅 hem ben çocuk istiyomm gitmesinler hahsha

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      😃

      Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı.

    😅😅eskiden olsaydı evet derdim de şimdi ruh eşimi bulduğumda hayır yaşayamam

    2
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ne güzel 😃

      Yorumla
    • Yamaal
      Yamaal
      +1 yıl

      Aynen 😅😊

      Yorumla
  • Balbiri
    Balbiri Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Yaşayamazdım sıkıcı olurdu 🙄

    https://www.youtube.com/embed/KHsuPBs-pVY

    Aklıma bu geldi fkdkdj

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Oldukça mantıklı 😃

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Misler gibide yaşarım. Rahat giyinir, istediğim saatte evden çıkıp istediğim saatte eve gelirim. Otobüse bindiğimde pis bakışları üzerimde hissetmem ve sırf o pis bakışlar yüzünden daha evime yaklaşmadan arabadan inmek zorundada kalmam. Mis gibi hayat yaşarım ailenin erkeği üstün tutma ayrımcılığına katlanmam. Yani muhteşem bir hayat olurdu

    2
    0 Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,5b cevap paylaştı.

    Yaşayamam getir götür, tamir tadilat, ağır eşya taşıma işlerini kim yapacak? Allah korusun 😀😀

    2
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Köle mi lazım 😃

      Yorumla
    • flaneurx
      flaneurx
      +1 yıl

      Cok ayıp inşaatta harç mi karayim?

      Yorumla
  • Zz___eeyuyy
    Zz___eeyuyy Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 95%
    +1 yıl

    Yaşayabilirim ama yaşamak istemem , duygularımı paylaşabileceğim bir karşı cins olmalı.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Mutlaka

      Yorumla
  • Alexander01
    Alexander01 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Vallahi karşı cins değil de kendi cinsimin olmadığı bir dünyada yaşamak isterdim kendi cinsinden anlaşamıyorum ben hepsi birbirini kuyusunu kaziyor ama karşı cinse bakıyorum hiç kimse birbirini kuyusunu kazmıyor

    1
    0 Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.

    Bir yandan güzel olur hep agalar bir yandan da adam sıkılır ya pipili pipili insanlar 😂

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Apış arası kokar

      Yorumla
  • Buzlukahvem
    Buzlukahvem Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 95%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 704 cevap paylaştı.

    Erkekler kadinsiz ne kadar dayanirlardi asil bunu sormak lazim 😃

    1
    3 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ben dayanamam 😃

      Yorumla
    • Buzlukahvem
      Buzlukahvem
      +1 yıl

      Hahhahhhhhhahahaha
      En fazla üc gün veriyorum sonra rüyalar basliyor otomatikmen zaten sjsjjs

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Kesinlikle 😃

      Yorumla
  • efkarlikiz19
    efkarlikiz19 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 65%
    +1 yıl

    Çocukluğumdan beri hayal ettiğim şey. O kadar çok isterdim ki hem de. Sadece karılar..

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Karılar 😃

  • aznue
    aznue Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 79%
    +1 yıl

    evet kızlarla kızlarla birlikte olmak daha kolay olurdu ahhahs

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Hayda 😃

      Yorumla
    • aznue
      aznue
      +1 yıl

      eveet kjsdsk

      Yorumla
  • bayanagresif99
    bayanagresif99 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Hayır çok sıkıcı olur zaten hemcinslerimle kafam pek uyuşmuyor

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Benimde

      Yorumla
  • LordofJungle
    LordofJungle Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    İnsanların olmadığı bir dünyada yaşamak gibi bir seçenek eklesek?

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Sıkılırız

      Yorumla
    • LordofJungle
      LordofJungle
      +1 yıl

      E ben yine sıkılıyorum bir şey fark etmiyor

      Yorumla
  • Dépaysement_
    Dépaysement_ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Yaşarım bana bir hayırları yok değişen bişey olmazdı

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Hayda

      Yorumla
  • KIZILİNKA
    KIZILİNKA Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Yaşayamazdım. Bu dünyanın derdi onlar olmadan çekilir mi hiç 😄

    2
    0 Yorumla
  • Daiys_m
    Daiys_m Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Daha güvenilir hissederim sokaklarda. Kusura bakmayında öyle yanii😂

    2
    0 Yorumla
  • Seinjerlin
    Seinjerlin Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Kadınlar ve erkekler olarak birbirimize muhtacız.

    Yaşardım ama uzun sürmezdi herhalde. haha :D

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kadın olmasa dünyanın ömrü uzar amwq

    * Seks robotları da cinsel olarak işimizi görür

    Bi üremeyiz, üremeyelim amwq 7 milyar olduk zaten

    Bütün dünyayı geliştiren koruyan eğiten biziz amwq...

    1
    0 Yorumla
  • thebarbo
    thebarbo Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Yok kadınsız bir dünya düşünemiyorum. Sadece cinsellik bağlamında değil, her alanda kadınlar olmazsa dünyayı pislik götürür.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İtiraf edeyim. Erkekleri seviyorum. Onlar her zaman dünyada olsunlar.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Bizde kadınlar seviyoruz

      Yorumla
  • TOKAREV
    TOKAREV Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben bekarım. Ama yaşanmaz sanırım. Yani her iki tarafta bir sebep için yaratılmış. Ama herkes aynı yakınlıkta yaşayamıyor elbette.

    1
    0 Yorumla
  • bosvergitsinn35
    bosvergitsinn35 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir erkeğe gerek duymadan yaşayabilirim. Ama bu seferde çok sıkıcı olurdu çocuklar olmazdı aile kavramı yok olurdu

    1
    0 Yorumla
  • Degisik_-_
    Degisik_-_ Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Aklımda deli sorular 😄 olmazdı ya iki cins de lazım

    2
    0 Yorumla
  • Jeasica
    Jeasica Takip Et
    Guru Yaş: 54 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Yaşarım ama baştan beri öyle olmuş olması lazım, bu saatten sonra zor

    2
    0 Yorumla
  • Kaipuu
    Kaipuu Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Eminim mutluluktan, kıskançlıktan, haset ve çekememezlikten uçardık. 😂

    1
    0 Yorumla
  • nomercy7
    nomercy7 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Yaşayamam, kadınları seviyorum. Onlarsız pek bir anlamı yok, eksik kalırım.

    1
    0 Yorumla
  • ArenEge
    ArenEge Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Yaşayabilirdim ama muhtemelen yaşayan son insanlar olurduk.

    1
    0 Yorumla
  • merve223t
    merve223t Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet çok da güzel yaşarım hem daha az kadın cinayeti olur

    1
    0 Yorumla
  • Kůmsåliledenìz07 m
    Kůmsåliledenìz07 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Ne güzel olur ya. Eşarp takmam şart olmaz ve bende bir eşarba 1500 tl vermem gerekmez

    1
    0 Yorumla
  • FeshiMüna
    FeshiMüna Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Karşı cinsin olmadığı bir dünya da gibiyim zaten max erkek kedilere sevdalanıyorum artık 😃

    1
    0 Yorumla
  • Peripellonis
    Peripellonis Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadınlarla çok anlaşamıyorum Benim için iyi olmazdı

    1
    0 Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Ne kadar didişsekte kadın ve erkek birbirini tamamlıyor. Yoksa iki farklı cins olmazdı zaten.

    1
    0 Yorumla
  • Doksanüçlü
    Doksanüçlü Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır yaşanmaz.. Kadin erkek çift olarak yaratılmışlardır ve birbirini tamamlar.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hayır, kadınların olmadığı bir dünyada hiçbir şey güzel gitmez. Ne kadar birçok davranışları toksik olanlar olsa da çoğu kadın bu dünya için var olmalı.

    1
    0 Yorumla
  • satyagrahaa
    satyagrahaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    En büyük hayalim ama Allah bu şekilde yarattiysa ideal olan tek cinsiyet değil demek ki 😅

    1
    0 Yorumla
  • Esrihbaenl
    Esrihbaenl Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    Yaşamak istemezdim, olaylar farklı olurdu. Böyle düzen iyidir, cıvımaz kimse

    1
    0 Yorumla
  • mütesellî
    mütesellî Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Denge bozulur, sistem çöker, kaos hasıl olurdu. İstemezdim.

    1
    0 Yorumla
  • bisolukk
    bisolukk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 96%
    +1 yıl

    yaşarız n'olacak hiç yoksa sıkıntı yok no men no cry 😝

    1
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 15,7b cevap paylaştı.

    Öleceksek de ölüm Allah'ın emri der susarım ve yaşarım

    1
    0 Yorumla
  • ft06yl
    ft06yl Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Yaşarız ya onlar biz olmadan yaşarmış bizde onlar olmadan yaşarız

    1
    0 Yorumla
  • Kral_Aragorn
    Kral_Aragorn Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Şirinler köyü gibi olur sıkıcı olur bence.

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ahahs 😃

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Yaşarim ama tatsiz tuzsuz olur be. Biraz slk, toksik, şero, bazen akil-siz, gicik vb. Olsalar da yemeğin tuzu işteeee. Sjskks

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    kim yemek yapip evi temizleyip camasirlar bulasigi makineye atacak.

    1
    0 Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Yaşanmaz ortalık lez. Olur.

    2
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Bide gay

    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      He bir de erkekler var doğru sjsj

  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    yaşayamam o zaman babamdı olmazdı 🥹

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Aa doğru

  • everkeğii
    everkeğii Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Ay yaşanır valla çokta güzel olur 😌💅

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ben kızlar olmadan yapamam ayol

      Yorumla
    • everkeğii
      everkeğii
      +1 yıl

      Yaparsın yaparsın 😌💅

      Yorumla
  • Debürün
    Debürün Takip Et
    Guru Yaş: 107 , eic 94%
    +1 yıl

    Öyle dünya mi olur düşünmesi bile korkunc :D

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Bencede 😃

      Yorumla
  • Bay---İbne
    Bay---İbne Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Yaşanmaz. Erkekler toksik varlıklar...

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Üzdün 😃

    • Bay---İbne
      Bay---İbne
      +1 yıl

      Seni muaf tutuyorum enişteeeeğ 😌

  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Denemek lazım

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ben denemek istemiyorum 😃

      Yorumla
  • Devamını Gör (73)
Devamını Gör(118)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Karşı cinsin olmadığı bir dünyada yaşayabilir misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Karşı cinsin olmadığı bir dünya sizin için nasıl olurdu? 67 cevap verildi
Karşı cinsin olmadığı bir dünyada yaşamak ister miydiniz? 116 cevap verildi
Karşı cinsin olmadığı bir dünyada yaşamak ister miydiniz? 18 cevap verildi
Karşı cinsin olmadığı bir dünyada yaşıyabilir misiniz? 74 cevap verildi
Karşı cinsinizin olmadığı bir dünya olsaydı nasıl olurdu? 40 cevap verildi
Karşı cinsin olmadığı bir dünya ister miydiniz? 118 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Daha önce yalnız kalmamak için yanlış yerlerde bulundunuz mu?
  • Aileniz size ne sıklıkla, ne kadar para veriyor?
  • Deli misin, akıllı mı?
  • Sağlığına özen gösteriyor musun?
  • Aşk kime yakışır?
  • Evde ya da iş yerinde su arıtıcısı kullanan var mı?
  • Hayatında deniz gibi huzurlu hissettiren neyin var?
  • Gececi tayfa geceye bir şarkı bırakalım mı?
  • Biriyle evlenebilmeniz için hangi özelliklere sahip olması gerekir?
  • Kadınlar neden kahve sunumunu sever?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨