Ne söylemem gerekir?

Hazırlıktayım. Diş hekimliği okuyorum. Bu yıl kendini fazlasıyla muhafaza (muhafazakar) eden biriyle tanıştım ve aramızda ilginç bir bağ oluştu. O da tıp okuyor. İkimiz de hayata ciddi bakan insanlarız. Bir aydır çok fazla muhabbet etmiyorduk. Birkaç gün önce pazartesi günü bana bir şeyler söylemesi gerektiğini söyledi. Ben duygularımda emin değilim ve onu üzmek istemiyorum eğer duygularını dile getirirse ne demem gerekir?
Ne söylemem gerekir?
Cevapla