Ne söylemem gerekir di?

Bundan 4 gün önce bütün ekip mağaza da toplandık son eksikleri tamamladık etiketler önyüz yapıldı eksik etiketler falan takıldı sonra ms (mağaza sorumlusu) molaya çıkıyoruz dedi haydi hep beraber ben utanıyordum onların yanında yemeye elif hanıma deponun içinde küçük bi oda var burada yesem olmaz mı dedim oda ms kızar aynı yerde yemeliyiz dedi bende tamam dedim yemekler kondu iş arkadaşımda utanıyo ilk sen git bende aynı anda gidelim dedim neyse gülerek oturuyoruz mağaza sorumlusu bana bakış atıyo arada sonra ms ms nin bi üstü ve bütün müdürler orada yemek yendi sonra çay içildi 1 30 saat mola yaptık ms müdürünün üstü de gitti o sırada bende bulaşıkları tezgaha attım tam yıkıcam m. Sorumlusu yazın güzel mi diye sordu evet dedim sonra tamam senle işim var dedi tamam dedim sonra afiş getirdi afişliklere meyve indirimlerini yazdırdı ben çok gerginim beğenmiyo arada falan diye bi afiş bittiğinde köşelerine yıldız atarken buda teknoloji tasarım ödevi tamamlanmıştır ye espri yapıyor sonra bayan lara hadi çıkın depodan iş başına diye bi anda aniden seslenince korktum ben sonra bayan ms geldi ben de ona bakarak ms (...) beyin gazabından beni kurtarırmısınız diye şaka yaptım oda bekirin sıcak koynu kırtarır gibisinden bişey söyledi tam o sıra algılayamadım sonra afişler bitti bende adama tavşana çok benziyorsunuz dedim oda hangi anlamda araya diğer ms girip herhalde tavşanları seviyo dedi bende evet çok güzel gülüyorsunuz gülünce tavşana benziyorsunuz dedim oda iyi bir iltifat mı kötü mü dedi iyi ama nasıl algılarsanız dedim🤓🧚‍♀️

Ne söylemem gerekir di?
Cevapla