Ne demem gerekiyor?

Biriyle konuşuyorum yaklaşık bir hafta olmuştur o sabahları erken uyanıyor ben öğlen uyanıyorum her sabah günaydın yazıyor baya da erken yazıyor benim de hoşuma gitti açıkçası uyandığında aklına geliyorum erkenden günaydın yazıyor saatler sonra değil diye düşündüm bugün yazmadı saat 12de günaydın yazdı ben de mantıken bugün uyumuşsun yazdım o da yok uyumadim isim vardı dedi naptığını söyledi sonra da aman ben yazmadan yazma yaptı şaka altinda ima yapıyor ilk ben yazmıyorum diye nasıl cevap vereyim

Ne demem gerekiyor?
Cevapla