- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, eğer sizi gerçekten seviyorsa ve sağlıklı bir iletişim kurabildiğiniz bir ilişki tarzınız varsa ve bu arkadaşımız karakterli, sevginin kıymetini bilen biriyse sizi hiçbir şekilde bırakmaz, soğumaz yani herhangi bir sorun olmaz. Çok yaşlı değilsiniz hatta hiç yaşlı değilsiniz bence. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılSeven insan sevdiğinden soğumaz. İster istemez arada bazen sorunlar olabilir ancak bu her ilişkide olan sorunlar bu sizin yaş farkınızdan dolayı olacağını zannetmiyorum. Bizim aramızda da çok çok fazla yaş farkı var ancak ilişkimizde yaşadığımız hiçbir sorun bu yaş farkı yüzünden olmadı tamamen bizim yüzümüzden oldu hatta gereksiz sinirimiz öfkemiz yüzünden oldu dediğim gibi yaşımız yüzünden olmadı. Sen de eğer yaş farkını kafaya takıyorsan takma yaş farkı yüzünden senden soğuyacaksa zaten böyle birinden kurtulduğun için sevin.
10 Yorumla
Evde kalmak diye bir şey yok. Öncellikle bu zihniyetten kurtulmanı tavsiye ediyorum. Aşk insanı her yaşta bulabilir. Dolayısıyla şu yaştan sonra sevemem veya evlenemem diye kaide yoktur. Sevgiline gelecek olursak; seni gerçekten seviyor ise hiçbir şekilde senden soğumayacaktır. İsterse karşısına dünyanın en güzel kadını çıksın yine de gözleri sadece seni görecektir. Eğer aşkınızın gerçek olduğunu biraz olsun hissediyorsan hiç korkma. Boş yere evham yapıp kendini de üzme.
10 Yorumla
Aradaki yaş farkından çok sizin fikir ve düşünce yapınızın uyması gerekir Erkekler genelde kadınlara göre daha yavaş olgunlaşır yirmiyedi yaş oldukça genç bir yaş kafana takma Benimde sevgilim stajer doktor yirmiüç yaşında ve ben yirmi yaşındayım Demem o ki yaş kriterleri kişiseldirÖnemli olan birbirinizi sevip anlaşabilmeniz
16 Yorumla
Soran+1 yılHemşirelere yine dikkat etmek lazım dişçi falan hep istek atıyor ben sildiriririm kavga çıkarıyorum sende bak takip ettiklerine kızlarda doktor takıntısı varya sorun bizim için
Soran+1 yılİnan bende yemin ederim çok yoruldum
Soran+1 yılOha 😂 😂 😂 ne güzel benim öyle bir şansım yok ama bazen korkuyorum bunun nöbeti var etraf yllu dolu bence sana yapmaz bunu umarım bize yapmazlar ne diyim kuzu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba..
Evde kalma yaşı yok
Evleneceğiniz kişiyi bulduğunuz zaman evlenme yaşı gelmiş demektir.
Belki benim yazacaklarım hoşuna gitmeyecek ama yinede yazacağım.
şu an bir sorun olmaz yaş farkı hatta hoşuna bile gider, ama zamanla ileriye dönük evlilik çocuk aile gibi durumlarda ne yazikki sorun çıkabiliyor. Erkekler bir yaştan sonra değişiyor
Gençlerin büyük erklere olan ilgileri erklerin hoşuna gidiyor ve duygular düşünceler bir anlık heves arzu istek ile yok oluyor00 Yorumla
+1 yılEvde kalmış sayılmazsın.
Fakat aranızdaki yaş farkı biraz fazla. Erkekte yaş fazlası sorun olmuyor ama kadınlarda olabiliyor.
3 - 5 sene sonra evleneceğim derse senin yaş bayağı ilerlemiş olacak. O anda bıraktım seni derse ortada kalırsın. Son şanslarını da onu beklerken kaybedersin.
İşte o zaman evde kalırsın. Niyeti ciddiyse hemen evlenecekseniz sorun yok. Ama 3-5 sene ya da daha uzun süreler sonraya erteliyorsa hayatını tüm şansını birisine bağlama derim.
Seni kullanmak istiyor da olabilir. Onun için ayrılmak hiç sorun olmaz. Çok rahat birilerini bulur ama sen ortada kalırsın. Dikkatli ol derim.00 Yorumlaİnsandan insana değişiyor ya bende genelde hep büyüklerimden hoşlanırdım o yaşlarda iken onlar daha tatlı ve güzel gelirdi
Genç kızların içinde kalıp aldatma konusuna gelirsekte o yaş ile alakalı değil yaşı senden büyük olsa da aldatır aklı çelinir yapacak olsa her türlü yapar yani yaşla hiç bir ilgisi yok onun13 Yorumla
Soran+1 yılBüyüyünce değişti mi
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılAçıkçası ben ergen kızları sevmiyorum. Hep benden büyükler ilgimi çekmiştir. DDaha oturaklı nerede ne konuşulacağını iyi biliyorlar. Severse seni soğumaz niye soğusun.
00 Yorumla
+1 yılBen biraz hemşirelerintanıdıysam sana geçmiş olsun. Hemşireler rahat bırakmaz o oğlanı.
111 Yorumla- +1 yıl
@Lalinam niye ki?
- +1 yıl
@Lalinam sen hemşire misin?
- +1 yıl
@Lalinam haha sen de doktor musun peki :)
- +1 yıl
@Lalinam hemşireler yer göz koydukları doktoru ;) benden söylemesi evli bekar farketmiyor pek :)
Soran+1 yıl@Lalinam korkma bişi yapamazlar
Soran+1 yılBi halt yapamaz
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılSen daha yaşamadan olayın sonuçlarını düşünüyorsun. Harbi çekilmez hatunsun. Keyfine bak her şey olacağına varır :)
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende 23 yaşında 5. Sınıf doktorum. Eğer 27 yaşında biriyle olacaksam çok çok artısı olmalı. 10/10 kız olmalı. Her istediğimi yapmalı. Onun dışında çevremde genç kızlar varken niye olayım?
012 Yorumla
Soran+1 yılŞöyle söyleyeyim biz ikimiz farklı şehirlerdeydik instagram üzerinde tanıştık pandemi zamanı tamamen tesadüf eseri sonra o bana ben ona bağlı kaldık bir yıla yakın görüşmedik yüz yüze ama yedi 24 hep konuştuk sonra o benim yaşadığım şehire geldi yüz yüze görüştük ve daha çok bağlandık sorunlar vardı uzaklık olması sıkıntılıydı ben onun için üniversite yazdım sırf aynı şehirde olmak için aynı zamanda maddi ve manevi her zaman yanında oldum destek oldum. Şöyle söyleyeyim onu kaç kez affettim her zaman yanında olmaya çalıştım hasta olurdu bir koli yapardım yemek sipariş verirdim onun için çok büyük emekler vererek yaklaşık 1 ay kadar da aynı evde yaşadık yine maddi anlamda yardım ettim her konuda yardımcı oldum ve şöyle söyleyeyim güzel cana yakın iyi biriyim ve çok sadık biriyim peşimde onca kişi vardı umursamadım bile şimdi sen söyle
Soran+1 yılCevabın yokmu
Cevap sahibi+1 yılİnternetten giriyorum yeni gördüm. Bu kadar emeğe ben saygı duyardım. Seninle olurdum. Anladığım kadarıyla beraber de olmuşsunuz. Bu şekilde bırakmazdım. Birde ortalama üstü bir güzelliğin varsa asla bırakmazdım. Yani ortada emek var. Sevgi benim için emektir. Dedim yaa çok çok artısı olmalı. Bu bir artıdır benim için
Soran+1 yılYaş basit bişi anladın mı çok güzel değilim yani güzelim sadece ama dediğim gibi
Cevap sahibi+1 yılTamam bebeğim anladım. Niye üzüyorsun kendini.
Soran+1 yılBilmem gözü dışarıda gibi
Cevap sahibi+1 yılAa olabilir. Ama böyle yapıyorsa şerefsizlik. Ayrıca senin suçun da olabilir. Gözü dışarda ise bunu sen sağlamış olabilirsin
Soran+1 yılBen neden sağlayayım 🥺
Cevap sahibi+1 yılBunu burada anlatamam. İstersen özele gel orada uzun uzun anlatırım.
Soran+1 yılGizlisin
Cevap sahibi+1 yılÇıktım gizliden. Mesaj at tekrar gizli olacağım
Cevap sahibi+1 yılAttın mı
- Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılramak kalmış evde kalmış , dalında kurumuş , kız kurusu olmana , elini çabuk tutu , kuşu da kafesten kaçırırsan , oturur ağlarsın sonra.
00 Yorumla Kendini böyle hissedecek sen olma ayrıca yalıtım olsada başkasına bakanilir tamamen katwkter ve güven
00 YorumlaÇocuk evlilik dusunuyor mu seninle bence dusunmuyordur
07 Yorumla
Soran+1 yılO kadar boşsunuz ki şu soruyu sorduğumda bile pişman oldum
Soran+1 yılSen mlmısın hayatında aşk sevgi ne bilmiyorsun galiba 3 senedir beraberiz
Soran+1 yılNe diyorsun sen
Soran+1 yılKızı bırakmışsın tü hadi ya
Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Soğuma ihtimali var çünkü ailesi karşı çıkabilir yaş farkından dolayı
02 Yorumla
Soran+1 yılOn yaş yok aramızda 3 yaş var kanka
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılArada çok fark yok ki
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılBuyuk olasijla senden soğur. Ona eğreti gelin gibi olursun.
02 Yorumla
Soran+1 yılHadi ya ylal ya mlı
- +1 yıl
Ne dedin anlamadım. Ama sne beni anladın
Aranızda ki açık ara yaş farkından dolayı mümkün olabilir.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,9b cevap paylaştı.
+1 yılLan 37 yaşındayım
Hiç evde kaldım demedim
Bu ülkede kızlar amma evde kalma
evlilik meraklısı çıktı00 Yorumla E bulmussun elinde tutmasini da bilirsin helaaaağl olsun
00 Yorumla
+1 yılSimdiden kendini boyle dolduruyorsan isiniz zor.. statukoya cok takmissin. Seviyorsa seni kurcalama
00 Yorumla
+1 yıltam ama tam zamanin ki seka i de iyi bilen biriysen mis
02 Yorumla- +1 yıl
yani asik oldun biri varsa kacirma bu zaman da
- +1 yıl
dugun yap hemen bence
+1 yılDört yaştan hiçbir şey olmaz sen bunlara bakma
14 Yorumla
Soran+1 yılSağol kuzum
- +1 yıl
Ya sen bu mallara bakma zaten üç senedir birlikteymişsin bu durumu sorun etme
Soran+1 yılSağol kuzum çok teşekkür ederim
- +1 yıl
😘😘
Gizli Üye(36-45)+1 yılKendinden büyük birini bulmalısın birkaç sene sonra senden soğuyacak
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBen de 34 üm gel evlenrlim 😅😅
Soran+1 yılSanane ya
Cevap sahibi+1 yılseni evde kalmaktan kurtarıyorum işte sana da iyilik yaramıyor😅
Kullaniyor seni muhtemelen cunku kariyer sahibiyim istediğimi elde ederim hesabi
06 Yorumla- +1 yıl
Herkes aynı değil insanlara gereksiz suçlamalari bırakın eğer iyi bir doktorsa kızlara bakmaz zaten çalışmaktan
- +1 yıl
@duvarmenkeroş tamam keros doktor bey
- +1 yıl
Doktor değilim ki sadece birisini tanımadan kesin kanıya varmayacak kadar tecrübeliyim o kadar
- +1 yıl
@duvarmenkeroş la bir git yorumunu kendine sakla ya
Soran+1 yıl@duvarmenkeroş teşekkür ederim üç yıllık bir ilişki ama böylelerine anlatamazsın
Gizli Üye(36-45)+1 yılHem zengin hem anaç hem de ateşli kadinsin
Senin gibisi beni neden bulmaz ki00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYaş sorun değil önemli olan her yönde uyum ve birbirini tamamlamak
00 Yorumla
+1 yılBenim hosuma gider kendimden büyük biriyle takilmak
02 Yorumla
Soran+1 yılTakılmıyoruz kanka
- +1 yıl
Sevgili degil misiniz bro
+1 yılNeden soğusun benim de sevgilim vardı 5 yaş Büyüktü
05 Yorumla
Soran+1 yılSonra
- +1 yıl
Güzel bir ilişkimiz vardı çevre çok karıştı olmaz falan bide o bazı hataları oldu ayrıldık
- +1 yıl
Yaşım 25 sevgilim 30 Du
Soran+1 yılNiye yazayım kanka
Soran+1 yılSeninle aynı durumda olduğum yok etraf ne der diye sevgilimi mi bırakacağım hadi işine yazma ya
Gizli Üye(30-35)+1 yılSıkıntı ya benimde vardı kendimden 6 yaş küçük yürümedi. Bilmiyorum umarım devam eder sorunsuz ilerlersiniz
353 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim canım 4 yaş var kimliğe göre normalde 3 yaş var aramızda
Cevap sahibi+1 yılErkeklerle ilgilenmiyorum artık o yüzden umrumda değil
Soran+1 yıl@paranox_s of hadi işine
Cevap sahibi+1 yılAnlayışına sokim senin beyinsiz
Kimseyle evlenmicem diyorum
Soran+1 yıl@paranox_s ne kadar terbiye yoksunu birisin evde kalmak ne demek düzgün konuş karşına kadın var
Cevap sahibi+1 yılMal ya daha kimin neyi yazdığını bile algılayamıyor
Soran+1 yıl@paranox_s 😂😂😂😂
Cevap sahibi+1 yılYav he sensin
Soran+1 yılÖnce konuşmayı öğren kanka zekatı boş ver
Soran+1 yılHahahahahha
Cevap sahibi+1 yılAdamına göre muamele
Soran+1 yıl@paranox_s aşağıda evlenme teklifi ediyordun kanka
Soran+1 yıl@paranox_s kanka hadi işine
- +1 yıl
@paranox_s yahu sen ne abaza bişeysin mq. Kız dusurmek icin girmeyecegin saklabanlık yok burada millete niye saydıyorsun? Samimi söylüyorum yorumdaki kızlar umrumda değil mesele yaranmak felan hic degil ama senin gibi beyinsiz kardeşim aklı pipisinden ileri olmayan hemcinslerimden nefret ediyorum mq her yerde abaza ve şarlatansınız.
Soran+1 yıl@Redman20 teşekkür ederim tüm duygularımı dile getirdiğin için
Soran+1 yıl@Redman20 😂 tebrik ederim 👏 👏
- +1 yıl
@paranox_s kimsenin yalakalıgına ihtiyacım yok senin gibi soytarı degilim ben yapragım. Ppden ne kadar aciz asşağılık ve acınası biri oldugun belli oluyor. Yaşına bakacak olursak bu yaşa kadar cükünden başka bisey düsünememişsinki sitede kuduz kotekler gibi dolanıyosun yazık valla acıdım sana
Soran+1 yıl@paranox_s çocuğa saydıracağına aşağıda evlenelim diye ağlamasaydın kanka
Soran+1 yıl@Redman20 şu yazının alnından öpsek keşke valla helal olsun senin gibi insanları görünce mutlu oluyorum boş ver cevap verme böyle seviyesiz birine
Soran+1 yıl@paranox_s pp fotondan belli çevrendeki kızlar ahhaha
Soran+1 yıl@Redman20 pp resminden belli değil mi aklı nereye çalışıyor burada gece gündüz kız düşürmek için uğraşıyor keşke buna verdiğin enerjiyi başka bir şeye versen
Soran+1 yıl@Redman20 insanlar ne kadar kötü biri olduğunu görsün kalbi öyle kötü ki boş ver baş edemeyiz
+1 yılDenkliğe inanırım gerisi boş
04 Yorumla
Soran+1 yılSende boşsun
- +1 yıl
Hayatım hakkında en ufak fikri olmadan yorum yapan sen olduğuna göre çokta * takmayacağım
Soran+1 yılSende benim dengim değilsin cevap vereyim hadi yauza
- +1 yıl
Evet canım oldukça diplerdesin biraz yükselmen lazım mental olarak
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılYaş farkı zamanla sıkıntı olabilir...
00 Yorumla
+1 yılSen şimdiden unut doktor beyi
00 YorumlaO senden sogursa ben alırım kız seni 😀
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yıl23 yaşındaki biri seninld anca gönül eğlendirir
04 Yorumla
Soran+1 yıl3 sene oldu kanka
- +1 yıl
Fark edermi kanka. Olay bi ciddiye dönsün görürüz be kanka gelip sonra bize ağlama
Soran+1 yılYa kes grzklı
- +1 yıl
Eh buraya yazıyom görüşücez 🤣
Aşk İlişkileri konusunda 975 cevap paylaştı. Kardeş milf seviyor :)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvde kalmafın ama çocuk soğur
06 Yorumla
Soran+1 yılNiye kanka
Cevap sahibi+1 yıl23 yaşında ki bebe'ye aşkım diyip bana kanka diyemezsin !!
Aslan abim de 🥳☺️
Soran+1 yılHahahha ylal dünya ahiret bacımsın kanka
Cevap sahibi+1 yılHadi lan ordan zibidi 😂😂😂😂
Aile ve arkadaş tepkileri zamanla soğutuyo, benzerini yaşamıştım
Soran+1 yılSevdiğin kıza sahip çıkmayıp iki gevesze ne der diye bakıp soğumuşsun hahahah burada boş yapma
Cevap sahibi+1 yılKüçükken menenjit falan mı geçirdin?
+1 yılkişiye göre değişir..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılSenin yaşın erkekten büyükse sıkıntı olur ileride
04 Yorumla
Soran+1 yılNeye göre sıkıntı oluyor arkadaş erkek büyük olunca sıkıntı yok
- +1 yıl
Kadın çabuk olgunluşuyor ve çocuk derkende çabuk çöküyor erkek öyle değil ileride mennuniyetsizlik ortaya çıkıyor
Soran+1 yılKendine baktığın sürece sıkıntı olmuyor bi şu dar zihniyetinizi geliştirin
- +1 yıl
Tecrübe bu dar zihniyet olsa keşke kadın yapı gereği erken göre deformasyona uğruyor
+1 yılEvet
15 Yorumla
Soran+1 yıl?
- +1 yıl
Zamanla soğur
- +1 yıl
Evde kaldım demen o kadar saçma ki. İstiyorsan "ev" değiştir. Evlenmem diye m. Lın tekiyle olup bolanamayan çok kişi var kendini şanslı da sayabilirsin.
Soran+1 yılHaklısın teşekkür ederim
- +1 yıl
Yazım yanlışlarım yüzünden gözleri kanayanlardanım bende
Düzelt butonu gelmeli 😂
+1 yılvalla acı gerçekler soğur bomba bi hatun değilsen
01 Yorumla
Soran+1 yılBomba nasıl olunur
+1 yılSoğumaz olgun kadın en güzeli
02 Yorumla
Soran+1 yılEmin misin
- +1 yıl
Biz erkekler hep aynıyız bizden farklısı gaydir
Soğur
00 Yorumla
+1 yıltut bırakma
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 382 cevap paylaştı. Evde kalmak ne ya, kaçıncı yüzyıldayız?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,4b cevap paylaştı.
+1 yılNasipse olur
00 Yorumla Sevgisine bağlı
00 YorumlaEvet soğur
00 Yorumla
+1 yılBende evde kaldım
10 YorumlaSübyancı
05 Yorumla
Soran+1 yılSanane sanamı kaldı pp resminden nasıl biri olduğun belli
- +1 yıl
Adıda çoşkun zaten
Soran+1 yıl@Sahamettin hahahha kalkmış bana sübyancı diyor dar zihniyetini değiştir öyle yorum yap ya
- +1 yıl
Ya kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş
Soran+1 yıl@Sahamettin bulsa nefessiz kfkfkfkfk
Gizli Üye(18-24)+1 yılSen ne iş yapıyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSoğumaz
00 Yorumla
+1 yılEvetttt
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer