Evime gelen Nişanlımdan buz gibi soğudum, sağlıklı mı düşünüyorum?

Nişanlım yalnız yaşadığım eve gelmek istedi. Hiç istemedim sürekli reddettim ama sonra dayanamadım istemezsem kötü bir şey olmaz dedim cagirdim.

Yemek yaparken sarıldı uzak dur dedim. Yanyana oturduk elimi öptü elimi çektim. Yemek yerken bacağımı okşamaya başladı bırak dedim kalktım. Sürekli dur yapma dokunma dedim en son hızlıca başımı kendine çekip öptü. Sonra haddimi aştım dedi özür diledi çıktı evden. Ama o gün ıçimde bir şey oldu.

içimde birşeyler kırıldı. O günden sonra soğudum. Evime gelip beni taciz eden bir yabancıya dönüştü. Her saat başı sesini duymak için arardım. Onu duymadan uyuyamazdim. Artık attığı mesaj bile midemi kaldırıyor. Ayrılmalı mıyım. Yeniden sever miyim

Evime gelen Nişanlımdan buz gibi soğudum, sağlıklı mı düşünüyorum?
Cevapla