Nişanlım yalnız yaşadığım eve gelmek istedi. Hiç istemedim sürekli reddettim ama sonra dayanamadım istemezsem kötü bir şey olmaz dedim cagirdim.
Yemek yaparken sarıldı uzak dur dedim. Yanyana oturduk elimi öptü elimi çektim. Yemek yerken bacağımı okşamaya başladı bırak dedim kalktım. Sürekli dur yapma dokunma dedim en son hızlıca başımı kendine çekip öptü. Sonra haddimi aştım dedi özür diledi çıktı evden. Ama o gün ıçimde bir şey oldu.
içimde birşeyler kırıldı. O günden sonra soğudum. Evime gelip beni taciz eden bir yabancıya dönüştü. Her saat başı sesini duymak için arardım. Onu duymadan uyuyamazdim. Artık attığı mesaj bile midemi kaldırıyor. Ayrılmalı mıyım. Yeniden sever miyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer