Eskiden beraberligimin oldugu, cok sevdigim biri var. Adamin yasi45. Surekli numaralara basvurmasi normal mi?

Bana cok buyuk bir yanlis yapti. Yanlisinin da farkinda. Beni gizliden aradi sesimi dinledi, ben ses vermedim ve numarami gizliden aramalara kapattim. Neredeyse bir yildir, kibirinden mi bemiyorum, aciktan adim atmiyor. Reddederim diye kibirine yediremiyor. Ben gun icerisinde ortalama 3-4 kere whatsapp a giriyorum. O da ben bir gun oncesinde hangi saat ve dakikada whatsapp a giriyorsam sonraki gun o saatte whatsapp a giriyor. Tesaduf diyeceksiniz ama bir yildir hergun boyle. Is hatimdan bakiyorum. Bende her gun berek farkli saatlerde giriyorum. Cevrimici gorunce beni ne olacak zannediyor anlamiyorum. Whatsapp tan yazacak olan insan, cevrimici olmadan da yazar degil mi?45 yasinda bir adam niye boyle numaralara basvurur sizce? Siz olsaniz nasil davranirdiniz?
Eskiden beraberligimin oldugu, cok sevdigim biri var. Adamin yasi45. Surekli numaralara basvurmasi normal mi?
Cevapla