Bir adam var. Ben 38 o 45 yasinda. Onunla 5 sene once tanistim. Detaya gore ne yapmaliyim sizce?

Bu adama ilk ben facebooktan yazdim. Sebebi bu adam isvecte yasiyordu. Ben de isvecte yasiyordum turkiyeye donmustum esimden bosanip. Bu kisinin yakin arkadasi, benim eski esin annesine ev konusunda yardimci olmustu. Neyse onu ekledim. Tabi benim kim oldugumu vs bilmiyordu. Amacim arkadaslik kurup eski kaynanam cephesinde neler oluyor anlamakti. Ama adam sevgili olmak istedi. 1 ay konustuk, ben adami seviyesiz gordum ve biraktim. Sonra isvece bir gun gittigimde 1 hafta icin , isim vardi, orada yalnizliktan bunalip aradim. Bulustuk, bana kiziyla ve ailesiyle tanistirdi. Oyle deger verdiki sasirdim. Ama ben baglantiyi kopardim. Simdi durup durup mesaj atiyor. yani 5 ayda bir. nasilsin vs diye. arkadasca konusunca sohbeti beraberlige kaydiriyor. ben de sohbeti kopariyorum

Bir adam var. Ben 38 o 45 yasinda. Onunla 5 sene once tanistim. Detaya gore ne yapmaliyim sizce?
Cevapla