18 yaşındayım 43 yaşında bir adamla ilişkim var ne yapmalıyım?

Üniversite sınavına hazırlanıyorum 3 gün oldu tanışalı gittiğim kutiphanenin altında ofisi var bir iki kere çaya çağırdı yanına gittim ilişkimiz ilerledi 2 gündür eve bırakıyor ve biraz yakinlastik 2 kere boşanmış biri 2 çocuğu var kendimi tuhaf hissediyorum hedeflerim var bugün bana araba sürmeyi öğretti arabasında eve bırakırken iyi biri gibi ama çok tedirgin ve tuhaf hissediyorum. sizce ne yapmalıyım lütfen kibar yorumlar yapın.
Güncellemeler
+1 yıl
Açıklamayı okuyun
18 yaşındayım 43 yaşında bir adamla ilişkim var ne yapmalıyım?
Cevapla