Ona karsi ne hissediyorum? O bana karsi ne hissediyor olabilir?

Lutfen okuyup fikir verin bana.
Son sene sinifimiza gelen bir cocuk var ismi ali olsun. Ali herkese sakasina iltifat eden bir tip bana da ediyor tabi. Basta hicbir sey yoktu normal yakin arkadastik gereginden fazla iyi anlasiyorduk ama. Ben son 1 haftadir degisik hissetmeye basladim. Derste surekli bakislarini yakaliyorum ister istemez siritiyorum hosuma gidiyor. Bazen oturup beni dikkatlice izliyor falan. Gelip elini belime atip yanimda duruyor bu asiri fazla hosuma gitmeye basladi. Diger kizlara soyledim dun. Bana inanmadilar cok sasirdilar dogal olarak. Sen ona nasil baktin falana getirdiler. Cocugun bakislarini ayriyetten bizim edebiyat ogretmenimiz bile farketmis ali kesin bu kizdan (ben) hoslaniyor demis arkadaslarima. Sizce ne yapmaliyim ne hissettigimi cozemiyorum belki ilgisi hosuma gidiyordur. Peki o bana ne hissediyor olabilir? Kustugumuzde ilk gelip benim gonlumu aliyor yanagimdan opuyor sariliyor ama diger kizlara karsi boyle degil.
Güncellemeler
+1 yıl
Ayriyetten ayni arkadas grubundayiz. Benim yakin bi arkadasim var ismi ece olsun. Ali eceylede cok iyi anlasiyor ama asla bana davrandigi gibi degil bana herkesten farkli davraniyor. Onunla yakin arkadas oldugu icin boyle olsa onada sarilir yanagindan oper elini beline atar. Ama ona bunlari yapmiyor.
Ona karsi ne hissediyorum? O bana karsi ne hissediyor olabilir?
Cevapla