Aynı şeyleri yaşamış biri değilsen rahatsız etmesi normaldir ben de bu yüzden kimseyle ilişki kuramıyorum hep bir şey çıkıyor. Yok sen de yaşadıysan böyle şeyleri o zaman kıskanman biraz saçma
kurtulman gerektiğini kim söyledi? bende kabul etmezdim kimse de kabullenmek zorunda değil hoşuna gitmiyosa ayrılmak hakkın kimsenin hoşuna gitmeyen şeylerini çekmek zorunda değilsin kriterlerin olabilir bu da onlardan biriyse istememek hakkın