Eski sevgilisi aklıma geldikçe kafayı yiyorum. Biliyorum ona sarıldı belki de öptü kafayı yicem

Eski sevgilisi aklıma geldikçe kafayı yiyorum. Biliyorum ona sarıldı belki de öptü kafayı yicem

Benden öncesi beni neden ilgilendiriyor olsun. Ben yokken a dur bekleyim ilerde karşıma Ece çıkacak mı demesi gerekiyordu. Genç adam herhalde bir şeyler yaşamış olabilir... Ben benden sonrasına bakarım , benleyken nasıl duruşu olduğu önemli sadece
Eskiden senin de sevgilin vardı benim de vardı yapacak bir şey var mı?
Ama aynı şey benim de başıma geldi nasıl baş ettin diye soruyorsan
Ben senin hiç kimseyle değişmem daha önce keşke seninle tanışsaydım diyor yani o yüzden kızmıyorum
Tamam kızıyorum ama yapacak bir şey var mı yok
Bir de senin bir tane varmış
Eskiden Benimkinin o say say bitmez
Kıskanmam. Çünkü benimle olduğunda boşuna geçirdiği yıllara üzülür. Onlarla da olmalıydı ki benim farkımı anlasın. Bana nasıl yapıştığını nasıl tutkuyla yıllarca bağlandığını, ayrılamadığını anlaması için eski zırvalar olmalı.
Buna (retrokıskançlık) deniliyor... Baş edilmez kötü bir durumdur. Genelde erkeklerde olur, takıntıyla aynı etkiyi sağlar. İlişkide insanı mutsuz yapar tam bir seyler iyi olacakken aklına gelir insanı soğutur..(şükür bende yok).
Cevap
18Cevap
Benden öncesi değil benden sonrası önemli.
Geçmişi gün yüzüne getirirse tabiki kıskanmakla kalmaz kafamda bir çok soru işareti bile kalır. Geçmiş gecmişse umursamam zaten. Ancak tekrar ortaya çıkıyorsa geçmemiştir o.
Umrumda olmaz geçmişi ama o gecmişimi kıskanma hadsizliğinde bulunuyorsa ağzının payını veririm çünkü kimse bakire Elizabeth değil hele erkekler hiç değil.
Ben bakire Elizabeth'im
Kıskanmak değil de hep bir şüphe olur yani acabalar bitmez tükenmez bir şekilde devam eder en ufak bir yanlış anlaşılma da sorgulama başlar vs.
Geçmişini kıskanmam ama normalde hastalık derecesinde kıskanç birisiyim. Elimden gelse alnın ortasına "benim o" yazacam
Merak ederim sorar neler yaşamış öğrenmek isterim ama kıskanmam, benden önce olmuş bitmiş. Artık ben varımdır.
Eskiyle yaşanmaz. Geçmişi değil şu an kiminle olduğu önemli. Onu düşünmeye kalkarsak ilişki yaşayamayız.
Olan olmuş sonuçta sen bunları bilmeden onu sevdin o da aynı şekilde seni sevmiş pek bir önemi yok düşünmemeye çalış
ooof bana nee her şeyi kıskanıyorum zaten bi de geçmişine takılarak kafayı yiyrmicem
Kıskanırım da yapacak bir şey yok, şu an benimle sonuçta
ya bu geçmiş konuları beni sinir ediyor abicim kime ne ya geçmişten olan olmuş yaşanan yaşanmış geçmişi değiştiremeyeceğimize göre kıskançlık yapmanın bir anlamı yok
Umrumda bile değilim. Benden öncesi sonrası umrumda olmaz. şu an benimle mi benimle bitmiştir.
Benimle olan bir kadının gecmısınde ki erkekleri hatırlama ıhtımalı yok..
Eskide takılı kalırsan geleceğe adım atamazsın
Geçmişi beni ilgilendirmez çok önemli bişey olması lazm ilgilendrmesi icn
Geçmişi silerek benimle olmaya karar verdiyse kıskanmam, bunu anlarım zaten.
Of al işte aklıma getirdin şimdi gidip trip atcam
15 yaşından büyük kimsenin geçmişi tertemiz değil zaten çok kafaya takma
Benim tertemiz
Ben hep sorarım üstüne makara yaparım eski sevgilisi hakkında, ne var bunda mk
Geçmiş çok didiklenecek bir şey değil. Temel şeyleri öğrensen kafi
Tipe bak bu tipler mi yakisikli gercekten? Sizin tip zevkinizi... adamda kekoluk var bebek gibi kiz opuyor bide mk
Benimkisi zina yapmış ve ben hazmedemiyorum. Sanırım sevmeme rağmen ayrılacağım tiksindiğimi hissediyorum..
Hayır.
yapmadım lan yapmadım yapsam niye ayrılıktan bahsedeyim
geçmişini tamamen gemişte bıraktıysa onun için gerçekten geçmişse hayır falat hala geçmişinden bir şeyler taşıyorsa evet zaten öyle bir aptalla da sevgili olmayalım
Geçmişi kendisinin , geleceği ise bizimdir düşüncesini savunuyorum.
Geçmişi önüme gelirse her şey biter kimseyle eskisi gibi uğraşamam
Gecmisi ilgilendirmez diyecem ama çok pis geçmişler var
evet önemli kıskanırım
Geçmişte kalmış derim
Seninle doğmuş gibi düşüneceksin o zaman olur 👍
Sevgilim olmadı ama bu ben😂😂🥲
Geçmişi umrumda olmaz önemli olan benden sonrası
Kıskanıcagim için çok kurcalamam
Sen şu an eskide mi yaşıyorsun?
Hayır benim için geçmiş geçmişte kalmıştır
Bunları düşünmek insanın psikolojisini bozar
Kıskanırım bu sebeple anlatmamasıni isterim.
Sorun başlı basına ya
Geçmişe değil geleceğe bakarim
Geçmiş gitmiş kıskanmanın ne anlamı var yani
O kesin artık öpmesin mi 😄
Geçmişinde sen varmıydın
Geçmiş olsun başedilmiyor
Kafayı yersiniz ancak
30 yaşındayım aynı senim gibiyim çok zor
Offffff sekedem yeter biri beni durdursun
Öpse yine iyi, belki zikti
Geçmişini silerim
Kıskanırım tabi ki.
Kıskanırım.
Geçmişe bakmam geleceğe bakarım
Bence senle nasıl ona bakmalısın
Geçmiş önemli
Geçmişi beni ilgilendirmez ben geleceğe bakarim
kendini oldur kanka
hayır.
sevgilim yok knk
pskologagitbence
Kiskanirim
Takmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?