3. gun beni engelliyo. Neden boyle bisey yapar engl atmasi bile zoruma gitti ne yapmak istedi durumlarimi acti sonra 3. gun engel atti
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sen niye o an silmedin? Durumlarini gördü hala ekliyim dedi. Engelle ve sil numarasini bence
Ilk o beno sildi bende hesabimi actim durum attm oda 2. gun acti sonra 3
Gun beni englldi cok uzildm sevdigim icin onun kadar. kati olamiyorm
Bi erkekten gitsende hatta o senden gitsede arkasinii döner ve bakar. Sen cok uzulsende hesaplarini kapat wp ta her seyini kisilerim yap yok ol yani gelecektir mutlaka. Sorunun ne oldugunu bilmiyorum ama dönerse trip at bu kadar kolaymis demekki beni bırakmak felan diye
Kardesim ama bu onun 4. terkedisi
Ilk imde gitti 2. ay sonra dondu yeminlerle affet dedi affettm 1 hafta sonra olmuyor dedi megerse baskasyla konusmus sonradan ogrendm olmamis diye donmis. Sonra uzaktaydi gelecm dedi mesj attm ben seni cok ozledim neden kandirdn beni dedm. 1 gun cinsellik komusp yine birakti
Sonra geldigi gun seni gormek istyrm dedm gorustk ooptu sarldi 4. gun hata ettim dedi ayrildi bemde artk kalbim cok yorldu dedm bu 4. Terkedsn dedm kizdim 1 gun sonra agladim kirdimmi diye allah mutlu etsin dedm oda teskkr etti o gun ve ertesi gunu durumlarmi acti bu aksam engel atmis sanki bi kez daha terkedlms gbi hissettm
Ooo durum zaten belli o zaman seni kullaniyo bosluga düştüğü zaman... dedigimi yap gelirsede cevap bile verme bu ona koyar... hatta baska birilerine sans ver su andan itibaren
En son dedi bana evlen yas tutma
Dedm bi goz yuvam olsun istemstm senle. bide gorustu bemle optu sarildi ama soguktu. Yalan yere yemim ediyo yok artk dedm. En son rabbim pisman etsn dedm diyo yok sana donmem
Cok pisman olmasini isterm. Beni cok cok uzdu napmaliym
Donmem dedi. Keske donse donsede artk beni bulamasa
Dedigim gibi ortadan kaybol bi yerden ulasirsa eski seni bulamasin ( aglayan , cok seven , onu bekleyen biri olma) sen hayatina devam et eninde sonunda yine gelecek sen hak ettigi gibi davran sonradan pisman olursun keske böyle yapsaydim diye
Watsbmi sildim. Insrgrmdan engllms beni. Fcedende ben engl attm. Numarm yeniydi ezbere bile bilmiyordur. Ancak baskasi ona yaptginda cok pisman olsn. Ilk terkettnde beni engllms tutup engeli acip kendinden yazmamsti. kendi adina hicbisey olmayn hesptn yazmisti
Bide bu insan uzakta calisiyor ailesinin yanina gelmisti zoraki 1 defa gordum 1 gun sonra gidecek cok uzulmstm onu gormedigim gunlere. Insan sevseydi boyle yaparmi hic gormeden onu yine birakirmi onunki maalesef sevgisizlik itirafta etti zorla sevemem diye en son
Tamam wp ini silmesen bile numarasini silseydin gizlilik ayarlarinida kisilerim yapsaydin.. diger hesaplardan sende engelle eninde sonunda gelecek o zaman cok sevmistim cok üzüldüm laflarini yapma.. güçlü bi kiz gibi davran cok fazla anlam yuklemisim sana onu anladim de bn canın sıkılınca gelip gidilen biri degilim artik rahatsiz etme beni de bitir ( eger bunu yapmazsan ayni seyi yine yine yine yasarsin) bitecekse arkada birakilan ucuz kiz olarak bitmesin bnce
Dogru diyon. Benim anlamadigim en son mutlu ol dedm biri canini yakarsa benim canim yanar dedim. Oda aynisini dedi. 2 gun duumlarimi acip 3. gun engellemesni hala anliyamiyorm?
Iste sana umut veriyo onu bekle istedigi zaman dönsün sana kabul et.. cinsellik konussun kullansin sonra gitsin..
Umit veriyo insan onu seven iyiligini isteyen insana yapmamali. Ama isterm tukurdgnu yalasin artk beni bulaamasn. Baskasida var diye disunuyorm 10 kisiyle konusuyordr belki benden ayrilinca hemen baskasyla sevgli olms belki ona gitmste
Terkttgnde dedm aldatyrsn kos git ona sen seversn elden gecenleri
Boyle düşünerek aslinda kendi kendini yiyip bitiriyon... boş ver ne yaptigini sen ne yapacagina bak cikar hayatindam dönünce de dediklerimi yap daha fazla vaktini almasin
Dogru diyorsn kendmi yiyorm. Cok sagol yapicam insallah donsun de
Döner döner.. rica ederim :)
Allah razi olsun ne muradin varsa versin icimi ferahlattin
Amin sendende canim :)
Hala aklındasın merak ediyor
Neden 3. Gun engeller peki en son mutlu ol dedim beni terkettgnde uzuldgmu biliyor
Farketme diye yapmıştır
Terkttgi yetmedi bikez daha uzuldm
Bende artk umudu kes diye anladim
Sizce oylemi cok sevdigmi bildgi halde terktti em som kirici konustm sonra dedm mutlu ol
Aranızda ki meseleyi bilemediğim için bu konu hakkında ne yazsam yalan olur
4 kez terktti en son 4. kez denemesinn sebebi sevmeye calismis. Zorla sevemem dedi
Sence zorla güzellik olur mu?
Hep affettm onu sevdigimden. Ama yaranamadim. 3. gun engl atti engeli acarmi
Ara sıra kaldırır kontrol eder kafanı yorma
Olmaz ama sozle seviyorm diyor kandiriyor tavirlari kotuydu. Megerse baskasiyla olmamis diye donmus bana
Oylemi dersin kaldirip tekrar engllr o zaman
Bunları bildiğin halde neden engeli kaldırmasını istiyorsun
Senin ruhun bile duymaz sürekli yapıyordur
Emgeli acmasinimi
Evet
Sevdm iste ama cok yipratti. Bi yuvam olsn istemistm. O gun optu dudaklemdan peki sevmiyordn neden yanastn dedm diyo yemin edsrm bisey yapmadm
Dua et ki kandırıp başka bir şey yapmamış senle uğraşmış sende kanmışsın geçmiş geçmişte kaldı İleriye bak
Aman cani yanmasin dedim bu 4. terkttgi bide yalan yere yemim ettm kizdm sonra agladim affettm ben ona kiyamadim o beni cok cok uzdu bunun hesbni Allaha nasil verir bilmiyorm. Ama cok pisman olsm yanina kalsin hersey ocin gec olsun isterm
Gün gelir devran döner çıkar dediğim gibi daima ileri