Mutsuzluğum geçmiyor, Tavsiyeleriniz rica ediyorum Arkadaşlar?

Merhaba Ve şimdiden iyi bayramlar herkese, 1 senelik ciddi bir ilişkimiz vardı evlilik kararı almıştık iki ay önce, bir ay ayrılık sürecinden sonra tekrar birlişmiştik beni unutamadıgını söyledi ve buluştuk konuşarak evlilik kararı almıştık. Fakat 10 gün sonrasında tekrar ayrıldık. Sebebi feysten ayrı kaldıgımız süre zarfında bir kıza mesaj attıgını yakalamış olmamdı. Ona göre geçmişini açmamdan kaynaklanıyormuş ayrılık sebebimiz. İki ay btti ayrılalı. Hattınıı değiştirmişti ayrılınca. feystende engellemişti. arada bir on bes günde bir engelimi kaldırıp tekrar engelliyo. Ben çok mutsuzum unutamıyorum az zaman mı sizce iki ay btti ayrılalı.. sizce geri döner mi yoksa unutmuş mudur.. napmalıyım şimdiden sagolun arkadaşlar...
Mutsuzluğum geçmiyor, Tavsiyeleriniz rica ediyorum Arkadaşlar?
Cevapla