Arkadaşlar bu pahallıkta yaşadığım sorunlar napmalıyım?

Arkadaşlar merhaba kıyafetler çok pahallı olduğundan dolayı evimde 2 tane tişörtüm var 2 tane eşofman var ve üzerimi ayda 1 değiştiriyom bide ayda 1 banyo yapıyorum napayım?
İşe gir
Ne insanlar var ya
Pis kokarsın işe gir çalış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arkadaşlar bu pahallıkta yaşadığım sorunlar napmalıyım?
Cevapla