Arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var sizce sevgilimle barışmalı mıyım?

Biz 2 aylık bi ayrıldık bu süreçte ikimiz de hatalar yaptık benim hatam kavgada sinirli konuşmamdı. Ben bunu için ondan defalarca özür diledim yalvardım benimle barışması için gururumu hiçe saydım hastanelik oldum nasılsın bile yazmadı. Onu sevdiğimi hissettirdim bu süre içinde hep uzun uzun paragraflar yazıp kendimi anlatmaya çalıştım ama o sürekli uzatma konuşma benimle diyip kestirip attı. Sonra ben ilgiyi kesince ertesi gün bana yazdı özür diledi. Ama bu ayrılık süresince beni çok kırdı olanları unutamıyorum senin için çabalarım dedi ama çaba olarak hiçbir şey yaptığı yok. Hataları ise bi kaç kız ekledi rahatsız oldum çıkar dedim çıkardı sonra tekrar eklemiş çıkardıktan sonra. C2 uygulamasını yüklemiş güya kafa dağıtmak için. Ben ne yapmalıyım arkadaşlar bana yardım edin ben sınav senemdeyim o üniversiteye gitti kafam çok karışık
Arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var sizce sevgilimle barışmalı mıyım?
Cevapla