Hayatınızdan yanlış biri geçti diye gönlünüzü sevgiye kapatır mısınız?

Hayatınızdan yanlış biri geçti diye gönlünüzü sevgiye kapatır mısınız?
// Bunu yaparken kendinize ceza verdiğinizin farkındasınızdır umarım. Çünkü sevgi bir insanın ihtiyacı olan en değerli şeylerden biridir. Birisi sizi üzdü diye başkalarına şans veremeyeceğinizi düşünmek de bir hatadır. Sizin kendinize şans vermeniz gerekiyor.
Hayatınızdan yanlış biri geçti diye gönlünüzü sevgiye kapatır mısınız?
Cevapla