Çok şeyin arka arkaya gelmesi anlaşılmadığım hissini ya da karşımdaki insanın bana kayıtsız olduğunu hissettirir. Belli bir birikim sonrası artık "canıma tak etti." cümlesi sonrası yapılabilecek bir eylemdir silip atmak.. Sancısı ağır olur elbet, anılar dokunur insan yüreğine.. Lakin olması da gereken bu'dur.. Bazen bu gibi durumlarda silip atmak gerekir. Ne kadar dokunsa da insan yüreğine..
Hani derler ya 'tek kalemde sildim' diye. Bu asla benim fıtratımda olmayan bir husus. İnsanları en ufak yanlışlarında o yanlışlarıyla başbaşa bırakmam, onları hemen hayatımdan çıkarmam. Açık bir kapı muhakkak bırakırım...
Bana büyük hatalar yapmış insanlarla ilişiğimi kesmişliğim vardır ama 'silmek' apayrı bir lafızdır. O yüzden silmek bana göre 'kin' gibi kötü bir huyu da içinde barındırır.
Önemli olan bana göre hiç hata yapmamak değil o hatayı telafi edebilmektir. Karşımdaki kişi telafi etmenin yollarını arıyorsa bu benim için çok daha kıymetlidir🍃
Hayatıma kolay insan alırım ama kolay çıkaramam duygusal olarak kolay bağlanıyorum insanlara ama onların farketmedigi birsey varki kendilerini sevsem bile hatalarını görüyorum bu hatalar çok fazla olabiliyor İnsanız benimde birsürü hatam oluyordur ama bir kopuş noktam oluyor bu bazen nankörlük bazen büyük bir yalan bazen iftira değişiyor yani sınırım aşılınca içim soğuyor açıkçası silmek istemezsem bile artık aynı sevgiyi gösteremiyorum karşımdaki kişilerde fark ediyor bunu.. Ama hiçbir zaman tek ve küçük bir hatadan dolayi çıkaramam bir insanı hayatımdan.
Yanlışlar, mazur görülebilir ufak aksaklıklardır arkadaşların arasında olan. Ve onlar sadece anlayış bekleyen ufak istasyonlardır, ki onlarla öğreniriz karşımızdakini.
Hatalar ise, karşımızdaki insanların bizi hak etmediğini gösteren '' kaliteli '' çukurlardır. Onları gördüğümüzde ise işlerin rengi değişir.
Yanlış görürsem, mazur görme ihtimalim vardır. Hata görürsem, istemsizce soğurum ben.
Hata, istemsizce, bilmeden yapılan bir davranış. Affedilebilir yanı mevcut... Yanlış, bir gerçeğe uymama durumu... Affedilebilir durumu var fakat sonuçları itibariyle biraz daha ağır...
Sevgi karşılıklı olursa güzeldir. Bir taraf sevgimi öne sürüp beni kullanıyorsa bir iki defa sabrederim. Sonrasında işler tersine döner. Bence hiçkimse ikinci şansı haketmez. Çünkü bu , eline sağlık yaptığın hatayı bir daha gel bana yap demektir.
Yapilan hataya göre değişir. Hayatta bazı şeyler vardır ki. Tek yanlışta tüm köprüler atılır tek yanlış tüm doğruları götürür. Tek kalemde silebilen birisi öyle kolay kolayda kimseyi hayatına almaz