Sırf birisi hayatına girip seni üzdü diye aşktan vazgeçer misin?

Sırf birisi hayatına girip seni üzdü diye aşktan vazgeçer misin?

Hersey ortada zaten kimse zalak değil,,, gerçekler bellidir zaten o bilir beni sanmıştım ama yanılmışım ben 👏
Amacımda kötü birsey yoktu uzun hikaye
Başkada birsey demiyorum.
Cevap
9Cevap
Vazgeçilmiyor ama insanın inancıda kalmıyor...
Aşka inanmıyorum.
Tecrübe hayatta yapılan yaşanan teneyimden ders alma sanatıdır. Birinde usptigin hataları ikincide yapmayacaksin
18 yaşındayım ben bile vazgeçtim siz nasıl hala vazgeçmiyorsunuz valla helal olsun
@Hadiyani kazık yemeyeyim diye içimden geleni yapamayacaksam kalsın zaten
Canı yanmış bir erkek, kadınları kullanıp kullanıp atar.
o kadae doğru dedin ki
İlk başlarda mutsuzken evet. Hislerim bitince geçiyor o duygu
genelde yeni girenler üzecek kadar deger kazanmazlar
Hayir tabiki üzülürüm ama dogru kişi olsaydı zaten üzmezdi
Aşkla normalde de çok ilgim yok ama biri bir hata yaptı diye herhangi bir şeyden kendimi mahrum etmem.
Asla...
Dünyada ki tek gerçek şey birine duyulan aşk ve sevgidir bence geri kalan her şey boş ben anlamsız
Evet, vazgeçerim..
Çoktan vazgeçtim..
Vazgeçtim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?