
İlişkide Hata yaptığınız da yaptığınız hatanın farkına varınca özür dilediniz mi?

Evet zamanında çok eşeklik yapıp kalp kırdığım zamanlar çok oldu. Her defasında hatamı kabul edip özür diledim. Çoğu zaman diledim özür dilerim işe yaradı ve affedildim.
Cevap
4Cevap
Hata yaptıysam özür diliyorum ama affedilmemiştim
kimseden kolay kolay özür dilemem, yapmıştım bi hata neyseki affedildim
İyi affetmiş
Şu an seni kıskandım
İşte affetmiş seni onu diyorum ya affetmese
İyi sevindim adına
Bi kere affedilmedim ama ettigim hakaretler kufurleri affetmedi ama bi yanda hakketti o laflari😋
Dövseydin onu 😏
Evet arada kırdığım oluyo istemeden özrümü dilediğimde kabul ediyor
İyi kabul ediyorsa ne güzel :)
:) edicek tabi ebedi küs kalınırmı
Var tabi seni görmek bile istemeyen insanlar olur bu hayatta sadece hatası olursun
benim kimseye büyük bi hatam olmazki kaybeden bilerek kaybetmek isterse illa bişi bulur ve gider benim kaybetçek bişim olmaz
Samimiyetime inanılır genelde.. Çünkü içten olduğum her halimden bellidir..
ben hata yapmam, farkına varacak bi durum olmaz, özür mözür dilemem ajs
Hep ben haklıyım hwr zaman ben haklıyım sıkıldım haksız olup özür dilemek istiyorum
Hatalıysak dileriz 😂
Hatalıysak ara diye numaramı yazalım arkamıza 🤨
Böyle bir durum yaşayamadım genel olarak 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?