Hatalarınızın farkına varıp özür diler misiniz, yoksa özür dilemek asla size göre değil mi?

Hatalarınızın farkına varıp özür diler misiniz, yoksa özür dilemek asla size göre değil mi?

Özür dilerim hemde birden fazla kendim haklı iken de haksız olan ben olayım ama barışsın isterim. Haksız olan o olsa da yüzüne vurmam gider ben af dilerim.
Dilerim , çekinmem özür dilemekten , teşekkür etmekten gocunmam bunlar toplumda birlikte yaşamayı gerektiren şeyler kimisinden yok o da karaktersizliğini belli eder
Cevap
8Cevap
Hatam varsa dilerim. Eğer haklıysam ölsem özür dilemem. Hayatımdan çıkartmaya kadar gider olay.
En güzeli 🥰
Tabii 🦁
Evet dilerim
Hatalıysam dilerim.. Özür dilemek ayıp bir şey değil, ya da küçük görülecek bir şey değil.. Yeter ki tamiri olmatacak hatalarımız olmasın, özür bile yeterli gelmez..
Kesinlikle öyle 😌
Neden öyle bir şey yaptığımı açıklarım. Nedensizce başkalarının sınırına girmem yani.
Gerçekten hatalıysam dilerim..
Evet, dilerim.
Kesinlikle..
Ben Hiç Hata Yapmam
He aynen yapmazsın
Evet özür dilerim
Dilerim
Bir ihtimal
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?