Yaptığın bir hata karşısında veya haksız olduğun bir konuda sonunda hatayı anladığında özür dilermisin? Dileyebilir misin?Yoksa onur gurur meselesi yapıp konunun üstünü kapatırmısın?
Böyle bir durumlar eminim her insan karşılaşmıştır ama önemli olan konunun veya hatanın/kusurun kendisi değil sonrasında o hatayı/kusuru anlayıp geç olmadan özürdilemektir. Kimi insanlar özür dilemeyi acizlik küçüklük olarak görürler, bana göre tam tersi hatadan dönmek fazilettir. Bu faziletin en güzeli hatayı anlamak ders çıkarmak sonrasında özür dilemektir...
Yaptığın bir hata karşısında, sonunda hatayı anladığında özür dilermisin? Dileyebilir misin?
Hata yapa yapa insan mutlak olgunluga erisir ama olgunluk icinde hatandan ders cikardigin kadar kirdigin insandan da özur dilemen lazim Ama insanlar ozur dilemek yerine gormezden gelmeye yok saymaya meyillidir sebebi ise kolaya kacmaktir ama Olgunlasmanin temeli sorumluluk almaktir..
En İyi Cevaplar